Inlägg från: Moniica |Visa alla inlägg
  • Moniica

~* Juni Bebisar 2013 *~

Hej tjejer.. Får man hoppa in här? Har BF 1a Juni.
    Är i V.10 ( 9+1) idag. Har varit på inskrivning och VUL idag. Allt gick bra och jag såg ett litet litet hjärta som tickade. Sååå skönt. Nu väntar jag på att få en kubtest tid. Jag hade MA i Juli detta året så jag är lite nojig. Känner inga speciella symtom utom ständig hunger.

• Moniica

Japp det e det Baby Lie. Är du här?? Va kul Hur har allt gått för dig ?? Jag har hunnit med ett MA i Juli och sen fick jag inte bli inskriven på RMC igen pga av min ålder

• Moniica

Japp, hcg ska minska för varje dag om fostret dör ut. Men På vanligt gravtest kan du ända visa gravid ett bra tag.

• Moniica

Vi plussade 5 dagar innan vi skulle på inskrivningen. Så tekniskt sett så låg vi fortfarande utanför. Vi hade gjort alla testet och så. Fick godkänd att börja med IVF men eftersom vi aldrig va på inskrivningen så låg vi ju inte i systemet. Jag tror själv att när vi fick reda på att vi skulle få hjälp så gick det av sig själv Brukar väl va så att då slappnar man av på ett helt annat sätt. Mitt stannade oxå upp runt V 8-9 och 3 veckor senare så kom allt ut som ett brev på posten. Min moderkaka växte ju fortfarande så jag blev ju rund om magen så jag märkte inget förrän blödningen kom.
    Efter det så sa vi bara att blir det så blir det. 2 månader senare så plussade jag igen
    Har kommit längre denna gången så det är ju en milstolpe för oss. Och ett tickade hjärta lugnar en rätt mycket. Nu hoppas vi på att allt ska gå vägen. Vi väntar ju barn
    Grattis till plusset. Nu njuter vi av våra magar...

• Moniica

Usch era stackare som kräker ;-(
    Jag trodde det va synd om mig men mot er är jag i rena himmelen. Jag kräks inte men det står i halsen. Är hängig och trött. Tog em tur till HM idag och trodde jag skulle hitta några kläder men fan vad fula mammakläderna är
    Hittade ett par typ jeans leggins och en randig tröja som jag kan ha på festen på Lördag. Tur min mjukis overall passar fortfarande
    Var hittar ni mammakläder ? Har ni börjar handla nåt än?

• Moniica

Det e normalt att ha det så. Hade det varit ett MF på gång så hade det blivit mer än bruna flytningar ju fler dagar som går. Oroa dig inte

• Moniica

Herregud era stackare som har med såna läkare att göra. Såna skulle inte få ha hand om gravida

Fick precis brev från sjukhuset. Min kub tid är bokad till den 21 nov
    20 dagar to go...

• Moniica

Baby lie: jag är i V.10 (9+5). går in i V.11 på Söndag. Har gjort VUL förra veckan. Allt såg bra ut. Ska på inskrivning på Måndag och efter den 10 nov är det dax för prover inför KUB.
    Du då ?

Svar på tråden ~* Juni Bebisar 2013 *~