Inlägg från: e1977 |Visa alla inlägg
  • e1977

~* Juni Bebisar 2013 *~

Ni som gjort kub.. Får man reda på siffrorna typ på en gång, eller tar det en stund? Ska iväg i morgon och börjar bli lite nervös.. Rädd för att få obehagliga besked. Oroar mig mest för att det inte finns nåt liv där inne. Helt utan anledning, egentligen. Jobbigt!

• e1977

Mmm... Häftig känsla att se det lilla livet ligga och vifta med händerna i magen :). Trodde inte man kunde se så pass redan i v13! Kub-test visade 1:20 000 och det trots att jag är över 35 och fd rökare :). Ibland är ju livet bra härligt! Lätt att glömma ibland när oro tar över :)

• e1977

Hmm... är i v 17 nu. I veckan fick jag tid för rul den 14 januari. Kommer då va i v 21. Är inte det rätt sent?

• e1977

Tvåönskarblifler: vi har beställt en brio smile. Var helt inställd på att köpa begagnad då vi inte kunde hitta nån favorit, men när vi fick känna på smile sa sambon att den tar vi :). Himla smidigt med babyskyddet, bara klicka på. Lättkörd. Känns bra :). Det enda jag funderar över nu är en sak som jag läste på ett forum.. Att om barnet blev långt tidigt så fick det inte så bra plats i sittdelen. Men inte vet jag?

• e1977

Hejhej! Läser om att man kan ha sammandragningar som gör att magen blir hård en stund då och då. Min mage är stenhård typ hela tiden och har varit det i flera veckor nu.. Har gått bra, men senaste veckan blir jag helt slut av att gå med spänd mage. Hur är det för er? Läste iaf om några tidigare som oxå har så., är det lika för er fortfarande? Bf 7/6

Svar på tråden ~* Juni Bebisar 2013 *~