Inlägg från: Nisse88 |Visa alla inlägg
  • Nisse88

~* Juni Bebisar 2013 *~

Hej!
    Hoppar i här om det är okej, faktiskt följt denna tråd sen början :)
    Plussade idag och är då i v5 (4+2).
    Vårat första barn, har en abort bakom oss för ca 3år sedan pga personliga själ.

Detta var inte planerat utan vi prata i veckan som var att vi skulle börja försöka, men tji där fick vi! :) chockade men väldigt glada!

Dock inte några symptom förutom mens/mag - värk.. Så kan inte riktigt tro på det ännu..

• Nisse88

Lino83, då har vi bf samtidigt :)
    Har knappt några symptom förutom fruktansvärt ont i brösten, fryssen och svettas omvartannat. Kul att så många fler har plussat, grattis!

• Nisse88

Tack för svaret ang lyssna på hjärtat! Somsagt första barnet så har verkligen ingen koll på sådana saker..

• Nisse88
    Sömntutan skrev 2012-10-19 12:49:49 följande:
    Börjar bli lite orolig här hemma. Jag mår i stort sett som vanligt. Inget direkt illamående och så värst trött är jag inte heller. Jag har dock extremt ont i bröstvårtorna och det stramar och hugger i magen i mellan åt.
    Äh det är säkert jättebra med pyret där inne, växer och frodas som det ska.

Härligt att du såg ett litet pyre idag med ett slående hjärta Alex!!
    Jag känner samma här! Knappt nå trött eller illamående, men fruktansvärt ont i brösten och molvärk imagen ibland känns det som mensvärk och är rädd att den ska komma :P
  • Nisse88

Förresten.. Vet ni någon bra bok för pappan? och mig?
    Vårat första barn och vi vill gärna läsa lite, om man bortser från allt på nätet :P

• Nisse88

Tack för boktipsen! ska absolut kika upp dom! :)

Påtal om att berätta för sina föräldrar och svärföräldrar har vi tänkt vänta till julafton (om vi kan hålla oss) tanken är att dom ska få julklapp med en mugg i där det står farmor/Farfar resp mormor/morfar! Det är tanken iallafall! får se om vi kan hålla oss ;)

De enda som vet nått är mina närmaste vänner då jag vill kunna ventilera lite med dom och även ha stöd utifall det inte skulle gå hela vägen.

• Nisse88

Jag är faktiskt inte så jätte trött på dagarna.. Iblad på kvällarna men kan hålla mig vaken till kl 23 tiden. Men på morgonen vaknat jag sonen kl 7.55 två dagar i rad nu! Vill ha sovmorgon medans jag får ;P

Idag går jag in i vecka 6 (5+0)! :)

Svar på tråden ~* Juni Bebisar 2013 *~