~* Juni Bebisar 2013 *~
Hej! Nervös tjej som avvaktat lite men nu känner jag mig lite mer redo, kanske kan få hoppa in här? Var på ul idag och är beräknad till den 3/6 :)
Hej! Nervös tjej som avvaktat lite men nu känner jag mig lite mer redo, kanske kan få hoppa in här? Var på ul idag och är beräknad till den 3/6 :)
Känner ni rörelser än? Jag är i vecka 19. Känner fladder någongång ibland men väldigt sällan. Vill ju känna
, ha koll på att bebisen mår bra!
RUL idag! Allt såg jättebra ut. Så skönt!! :)
Jag är 23 och min sambo lika gammal. Vi har fått två änglabarn tidigare så detta är väl mitt tredje barn eller hur man nu ska räkna.
Valborgs: Tvillingar. Antagligen fick jag en infektion för förlossningen startade i vecka 23. Extremt ovanligt som tur är så antagligen går allt hur bra som helst denna gången.
Toto10: alla styrkekramar till er! Jag har varit där ni är nu. Vill bara säga att låt känslorna vara som de är. Sörjer du så sörj, är du glad så var glad. Felet jag gjorde var att ifrågasätta känslorna. Blev bara kaos. Håller alla tummar för dina små kämpar.
Ung mamma 91: Har du testat aloe vera heat lotion? Funkar riktigt bra. Sen en kompis till mig använde spikmatta vid foglossning. Funkade riktigt bra för henne :)
Nu ska inte jag klaga, känner trots allt sparkar men... Någon mer som mår illa av dessa? Mår så galet illa när bebis kickar där inne.
Här är en som legat i magsjuka i två dagar. Sjukvårdsupplysningen säger att det är lugnt men blir ju så nojjig. Känns som hela kroppen kastas runt :(
Tack Baby Lei :)