~* Juni Bebisar 2013 *~
Tänkte jag med skulle skriva något efter att ha följt er länge. Gravid med första barnet som beräknas komma den 22 juni :) tid för rul den 14 ! Inte känt något ännu men hoppas jag får känna nåt nu snart!
Tänkte jag med skulle skriva något efter att ha följt er länge. Gravid med första barnet som beräknas komma den 22 juni :) tid för rul den 14 ! Inte känt något ännu men hoppas jag får känna nåt nu snart!
Vad har ni för gravidappar ? Någon ni rekommenderar? Kul att ni har så många namnförslag, vi har inte pratat om det så mkt, inte kommit fram till några iaf.
Va roligt för alla er som varit på rul! Jag längtar tills måndag då vi ska få se vår lilla bebis igen, tänkte därefter kika lite på barnvagnar. Ja är sugen på en emmaljunga edge eller mondial men vad är skillnaden ? Nån som är lite mer insatt?
Jag har med ansökt nu om fb gruppen , det skriva så himla mkt här, kul! Jag hoppas inte det syns för andra vänner på fb bara då vi inte gått ut med det. Jag är förresten 21 o väntar första barnet :)
Vägde mig imorse och står still i vikt fortfarande, dock så va ja ju inte pinnsmal innan heller, har kraftig benstomme .. Tror dock att jag tappat endel muskelvikt även fast jag försökt å träna men inte blivit så mkt som innan pågrund utav illamåendet ..