Inlägg från: ElenaP |Visa alla inlägg
  • ElenaP

~* Juni Bebisar 2013 *~

Hej! Tänkte jag skulle hoppa in i tråden nu. Har varit frånvarande från fl senaste åren men nu är 4:e på G så då fixade jag en ny användare och har följt er i smyg några veckor :) Bf den 21 juni enligt bm och 28 enligt egen uträkning.

• ElenaP

Ser att ni pratar om att upptäcka en grav när man är långt gången. Jag upptäckte att jag väntade sonen i v 32+5 och han är född v 36+5. Jag visste nog innerst inne hur det låg till men med förnekelse så "funkar" det mesta. Jag var 14 år när han föddes, blev 15 exakt 6 mån senare och om drygt 1 månad fyller han 13 år. Så kan det gå :)

• ElenaP

Ul i morgon och jag är så sjukt nyfiken på vem det är därinne :) Men karln vill inte veta könet... Så Vi får se vem som vinner :) Är ju mitt 4 barn och hans 1 så han sa vi kunde ta reda på kön när det va hans 4 bio barn. Aldrig, så kul ska vi inte ha det :)

• ElenaP

Ja brukar få som jag vill, lite fult sagt :) Får väl se hur morgondagen går... Fler än jag som det knappt syns på? Känner mig enbart lönnfet och har gått ner 3 kilo. Har inte synts dom andra ggr heller men det vore ju kul om det kunde gör det. Är i v 18+2 i morgon.

• ElenaP

En bil jag kan tipsa om är citroäng (?) c crosser. Blev osäker på stavningen. Är 7 säten. Vi köpte våran feb 11 trots att vi bara behövt 5 säten. De 2 där bak fälls helt ner i golvet. Är inte typiska buss stilen på den utan mer åt suv hållet. Svart och silver har vi. Super nöjda!

• ElenaP

Nu är ul gjort och fort gick det. 64 inbokade hade dom idag! Blev flyttad 3 dagar så 24 juni gäller :) och jag fick som jag ville, vi tog reda på vem som bor där inne och det blir en lillasyster :)

• ElenaP

Ja det känns riktigt skönt! Synd bara att man inte får göra fler ul. Tro inte man kan göra fler i Umeå trakten iaf. Så nu blir vi 4 tjejer mot sonen och karln ;)

Baby Lei skrev 2013-01-21 16:17:03 följande:
    Grattis! Visst är det underbart att ha rutinultraljudet gjort med gott resultat! Och vad mysigt med en liten tjej!

Svar på tråden ~* Juni Bebisar 2013 *~