Inlägg från: LillStrumpan82 |Visa alla inlägg
  • LillStrumpan82

~* Juni Bebisar 2013 *~

Jag följer mytols råd och hoppar in i den här juni-tråden istället Plussade igår, min tredje graviditet. Fick ett tidigt MF i oktober förra året och ett väldigt långdraget MA som blödde ut ordentligt i juni i år. Nu hoppas jag att den lilla i magen vill stanna kvar. Hade ÄL 30/9 så jag går in i v5 idag. Sambon vet inget än, han har varit bortrest sen i fredag. Funderar för fullt på hur jag ska berätta för han när han kommer hem i eftermiddag

• LillStrumpan82

Tack! Jag har lite funderingar.. Vi har pratat om att gifta oss 12/12, mest på skoj dock. Däremot sa han vid något tillfälle att om vi blir gravida innan dess så gör vi det! Får väl spela på det på nåt sätt Har några timmar till på mig att fundera innan han är hemma. Fattar själv inte hur jag kunnat hålla mig, men å andra sidan har vi knappt haft tid att prata med varandra under helgen.

• LillStrumpan82

Funderade lite på hur jag skulle berätta den goda nyheten för sambon som kom hem idag. Åkte och köpte ett clearblue digital med veckoindikator (det kan han liksom inte misstolka) Kissade på provet, fick upp Gravid 2-3 veckor och sen planterade jag den på handfatet. När han kom hem sa jag att det låg en överraskning till han inne på toaletten. Det tog en liten stund innan han ropade ut "är det sant!?" Sen blev han jätteglad när jag bekräftade så nu går vi bara runt och myser här hemma

• LillStrumpan82

Träz: Jag är i v 4+2 och har inte särskilt mycket symtom! Öm i brösten och lite molvärk i magen bara. Men det är ju väldigt tidigt än så det kommer säkert

• LillStrumpan82

Åh, jag blir vansinnig! Ända sedan förra fredagen har jag vaknat mellan 4-4.30. Ibland för att jag är kissnödig, men oftast för att jag helt enkelt är pigg! Är snortrött på kvällarna, somnar kring 21. Har provat tvinga mig själv att vara vaken till 22-23, men vaknar likt förbaskat mellan 4-4.30... Nån mer som har samma bekymmer? Imorgon går jag in i v.6 och det känns inte direkt som om det blir bättre, snarare så verkar jag bli mer och mer kissnödig :-/

• LillStrumpan82

God morgon är som sagt lite tveksamt Känns lite skönt att jag inte är ensam! Det känns inte friskt att vakna så här tidigt en lördagsmorgon! Drömmer en hel del. Vi ska flytta om en månad, så har drömt mycket om flytten och hur jag ska inreda

• LillStrumpan82

Misstänkte just att det inte skulle gå över.. Undrar hur sjutton det här ska gå, jag behöver 8-9 h sömn per dygn för att må bra! Känner redan efter en vecka att mitt humör är skitdåligt samt att jag nästan känner mig febrig av sömnbristen. Om någon i tråden har ett knep eller kommer på en knep, dela med er är ni snälla

• LillStrumpan82

Får väl gå och lägga mig i soffan och läsa, känns lite taskigt att tända sänglampan 4.30 och väcka sambon Nu vaknar han iofs ändå när jag går på toaletten, men ändå. Fick precis order av sambon att sätta på Tvn här i sovrummet så nu har jag nåt att roa mig med medan han får sova lite till

• LillStrumpan82

Går in i v 6 idag och firade med att sova ända till kl 5! Trodde inte brösten och bröstvårtorna kunde bli mer ömma, men tji fick jag! Får nog börja sova med sport-BH, allt skaver!

Svar på tråden ~* Juni Bebisar 2013 *~