Inlägg från: Pernilla74 |Visa alla inlägg
  • Pernilla74

~* Juni Bebisar 2013 *~

Hej ! Vi har varit och tittat på vagn idag =) Det blir nog en Emmaljunga Mondial duo Combi. Frågan är om man vågar satsa på en vit ? Det kanske blir jobbigt att torka av den hela tiden ? Imorgon blir det RUL iallafall. Har inte kännt av bebisen så mycket i helgen, så lite nervöst är det allt.

• Pernilla74

Madeleine 21 : Jag tror det är mest i slutet på graviditeten som det där gäller med att inte sova på rygg och helst på vänster sida. Då är barnet så tungt att det kan trycka på kroppspulsådern. Men jag tror att så länge man inte känner obehag själv, så är det ingen större fara.

• Pernilla74

Hej ! Jag undrar om jag är dum som visar namnförslag för min trettonåriga son. Han förkastar alla dom som jag tycker är finast...men man vill ju att han också skall tycka att namnet är fint. Namn som jag tycker är fina och inte han : Saga, Stella, Mirelle.

• Pernilla74

Jag har också åkt på nån form av kraftig förkyldning / influensa och märkt att bebisen varit väldigt mycket lugnare...har varit orolig jag med. Men nu börjar jag må liiite bättre och då känner jag genast mycket mer rörelser i magen igen ! Hoppas att det blir så för dig med.

• Pernilla74

Stackas dig Sofie och Laua ! Jag ha också haft hemsk foglossning unde mina två anda gaviditeter och vet hur jobbigt det är ! Jag har lite nu med men ha mer problem med en jobbig tyngdkänsla och sammandagningar så fort jag ska lyfta något eller ta i på något sätt.... Känner mig väldigt lat när jag måste vila ofta för att det inte ska bli för besvärligt och hela tiden be om hjälp när grejer ska lyftas..

• Pernilla74

Hej ! Såg att ni diskuterade mammakläder. När jag var i Stockholm för ett tag sen köpte jag flera fina och sköna överdelar / klänningar på Proud och ett par jättesköna treggings från boob. Det går att beställa från nätet också. Tror jag ska beställa fler sånna där brallor :))

• Pernilla74

Jag måste bara tipsa om en grej...Ett program som heter Gravid i höga klackar. Man kan kolla i svtplay. Jag fick mig många goda skratt kan jag säga !! Skrattande

• Pernilla74

Det här med myrkrypningar och ont i vaderna tror jag faktiskt beror på järnbrist. Har hört att det kan vara magnesium brist också. Mina myrkrypningar försvann när jag började med Blutsaft.

Svar på tråden ~* Juni Bebisar 2013 *~