~* Juni Bebisar 2013 *~
Föresten, har fått sånna hugg i höger ljumske och upp mot naveln flera ggr den senaste veckan. Drt hugger till så jag måste Pausa allt och böja mig fram... Varför blir det så??
Godnatt Madelen21!
Haha kommentar från sambon. Jag har suttit en stund och tjatat på att jag vill att det ska vara juni nu, för jag vill ha henne i mina armar. Sambon: "Men då kommer du ju säkert säga något om att hon är så söt så du vill äta upp henne, nu har du ju henne i magen, sluta klaga, närmare än så kommer man ju liksom inte." Hahaha han har väldigt rätt där! ;)
Mina gravsymtom. Började gråta helt utan anledning på jobbet en dag. (slog fingret lite grann) Gick omkring som i lustiga huset i nära två veckor, allt snurrade och så.. Annars mådde jag som vanligt i början.
jisses vad det händer grejer i tråden, där får man för att man jobbar kväll. :P
jag sollar mig också till gruppen med sammandragningar, väntar mitt tredje och går in i vecka 20 i dag.
hur är det med er andra, känner ni er gravida? Ser ni gravida ut? Jag har ju sett bilderna i biltråden och det är många fina bilder där. Jag ser inte ett dugg gravid ut ännu, känner mig bara tjock.
Imorse fick sambon känna sparkar igen. Har moderkakan i bakvägg för första gången och är helt överlycklig för det. Allt känns så himla mycket mer från bebisen!