Inlägg från: monika84 |Visa alla inlägg
  • monika84

~* Juni Bebisar 2013 *~

e1977 skrev 2013-02-23 17:01:36 följande:
    Tvåönskarblifler: vi har beställt en brio smile. Var helt inställd på att köpa begagnad då vi inte kunde hitta nån favorit, men när vi fick känna på smile sa sambon att den tar vi :). Himla smidigt med babyskyddet, bara klicka på. Lättkörd. Känns bra :). Det enda jag funderar över nu är en sak som jag läste på ett forum.. Att om barnet blev långt tidigt så fick det inte så bra plats i sittdelen. Men inte vet jag?
    Vi funderar också på brio smile eller brio happy vad tycker ni?
  • monika84

Har ni börjat kolla på vagnar eller köpt nån vagn?

• monika84
    Mjj83l skrev 2013-02-24 14:20:27 följande:

Precis vad vi med köpt!!
    DÖsnygg
    Perfa för långa promenader i skog o mark.
    vi är också på jakt efter en bra vagn men eftersom vi bor mitt i göteborg så vill vi ha en smidig vagn tänkte lite på Brio Smile eller Brio Happy. Vi har en stockholm stroller till våran 3 åring 
  • monika84

Vi har köpt barn vagn nu egentligen. Min man överraskade mig och vi åkte köpte en Brio Smile i svart färg.

• monika84
    Baby Lei skrev 2013-02-27 14:43:06 följande:

Ja, jag tänker också att jag ska ta ett skåp eller en låda i taget. Så blir det av. Annars känns det helt oöverstigligt.

Vilken härlig överraskning! Bra man du har Flört

Ja han är allt go. Har ni köpt nån vagn än?
  • monika84
    Baby Lei skrev 2013-02-27 14:48:06 följande:
    Vi har fått min syrras vagn, en Bugaboo Cameleon, i beige och naturvit. SÅ fin!! Skrattande
    Riktig fin vagn. Vi behövde en lite mindre och smidigare vagn. Brio smile kändes perfekt. Bor i Göteborg så jag ville ha en smidig vagn för att åka spårvagn och sånt.
  • monika84

Meoow skrev 2013-02-28 17:41:39 följande:
    Fick en positiv överraskning idag med :) Vi har precis bestämt oss för vilken vagn vi vill ha (En BabyTravel Amsterdam Facelift) och spikade en resa till BabyProffsen på söndag. Kollade runt på deras hemsida och fick till min förvåning se att de har kampanj på just den här vagnen så istället för 4798kr så blir det bara 3499kr för vagn inkl. liggdel :))

Bara hoppas att den inte tar slut innan vi kommer dit... :))

Fick också en överraskning av min man en Brio smile blev det då. Riktig fin sjukt nöjd 

• monika84
    Meoow skrev 2013-02-28 19:20:10 följande:
    Åååh fin!! :))
    Jag har ju en dotter sen innan men den vagnen hon hade har vi lämnat till min kompis. Så blev en helt ny 
  • monika84

Ja i helg ska jag och min man gå på restaurang sen kommer vi troligtvis prata om namn val till våran lilla flicka. Lite extra tankar just nu om Kiara eller Nala såg på Lejon kungen med våran Kaylee så nu blir det diskussion  

• monika84
    Madelen21 skrev 2013-03-01 15:55:43 följande:
    Hej tjejjer

Ja nu tycker jag det är skönt med fredag å hela familjen hemma. jag var sjukt trött i morse och trodde denna dag skulle bli lååååång... men det vände efter panodil i morse för ja hade såååå ont i huvudet å så...
    Men jag har fått sjukt mkt gjort idag... ändrat om i vårt vardagsrum.. vi hade ett barbord som bara blev till att lägga skräp på... det togs bort ( ett sånt man sätter fast i väggen) och istället satte jag dit vårt gamla köksbord ( har ett nytt i köket) vårt gamla är mer som matsalsbord. Blev mkt bättre, mer sittplatser om man blir många någon gång, tex vid kalas eller liknande. Nu håller jag på å städar av ett skåp som också är en sån där prylsamlare... dvs man lägger upp massa saker ovanpå skåpet... haha.. gud... skönt å rensa å kasta massa skit...

sen hörde min brors tjej av sig och undra om vi är hemma, dom ska komma förbi sen med en present till bäbisen :) ja blev alles tårögd när ja läste smset att vi ska få en present till bäbisen :)
    Nu väntar jag bara på sambon och  vår dotter ska komma hem, dom har varit hos tandläkaren och lite andra bestyr. vi ska baka pizza till middag, mm smaskens :) sen blir det fredagsmys sen!!

namn ja...  ja det är inte lätt
    jag har flera stycken som jag är ganska fast vid:

Elias
    Liam
    Melwin
    Lukas
    Axel
    Edvin

men min favorit är Elias :) men sambon han är lite tveksam :) men vi har ju iaf 15 veckor på oss att fundera ja + /- 2 veckor... shit det låter ju så kort tid.. 15 veckor... jösses det är ju bara 3½ månad.... shit!! veckorna går så jäkla fort :) Men nu är jag verkligen inne i min boa period... håller på å plockar å grejjar nästintill varenda dag.. såå jäkla skönt!! :)
    Jag har 3 månader från och med idag 1 Juni är min bf beräknad. Så vi funderar lite på namn Elias är sjukt fin men annars är Liam väldigt fint. Vi har lite svårt med att välja namn. 
Svar på tråden ~* Juni Bebisar 2013 *~