~* Juni Bebisar 2013 *~
Hej hej!
Jag är 30 år, och väntar mitt andra barn i juni. Min son är 8 år så det känns lite som att det är första gången 
Jag mår tvärdåligt, sämre än förra gången. Hur mår ni andra?
Hej hej!
Jag är 30 år, och väntar mitt andra barn i juni. Min son är 8 år så det känns lite som att det är första gången 
Jag mår tvärdåligt, sämre än förra gången. Hur mår ni andra?
Jag väntar också nr 2, och det blir 9 år mellan de. Men storebror längtar sig blå 
Har precis som MissMe83 funderat på om det är fixering på g. Ska till bm imorgon, får väl se vad hon säger om saken.
regnskogen: Är du från Örebro? Det är jag :) Min erfarenhet från usö är bra... Vad får dig att inte lita på de??
Regnskogen: jag har varit där idag, pga för högt blodtryck - dock inte hf. Jag har förklarat för de exakt hur jag mår, och blivit väl bemött i min oro. Resultatet av det hela blir igångsättning nu i helgen. Så mitt tips är att verkligen stå på dig!
I fredags kom vår lilla prins
Igångsättningen skulle ske tidigare, men var tvungen att skjutas på. Så vi fick tid kl 8 på fredagsmorgonen.
8.30 tog bm hål på hinnorna, och värkarna drog genast igång. Kl 13.44 föddes vår pojke, som ännu inte har något namn. 3920 g tung och 51 cm lång, och alldeles underbar