~* Juni Bebisar 2013 *~
Jag är 23, maken 24. :)
Makens första, mitt andra, dottern född 07. (Ja jag var 17 då) :P
Jag är 23, maken 24. :)
Makens första, mitt andra, dottern född 07. (Ja jag var 17 då) :P
Min mormor var 18 med mamma och farmor 19 med pappa men det var mer okej på deras tid :P
Nej nej, men hon blev till ändå! Därav extra frustration att det tog så lång tid nu när man verkligen planerade barn :P
Mja, det är väl inget jag rekommenderar! Fick jag göra om hade jag fått henne nu istället men hade jag inte fått henne då hade jag inte varit där jag är nu. Allt har väl en mening :)
Caroliin! Kul med fler unga, men känns bra att vara en relativt normal gammal förälder nu! Jag var 16 när jag blev gravid juni 06. Fyllde 17 i september och hon kom i februari så jag skulle fylla 18 sju månader efter att hon kom! Hon kommer bli världens finaste storasyster och det känns skönt (om än lite överraskande överväldigande) att börja om! Hon hinner ju fylla 6 :)
Idag har jag kräkts två gånger och inte ens fått i mig glass, börjar bli orolig för min hälsa! Ringer och rådfrågar läkare i veckan. Vill inte må såhär! Imorgon kommer ju prinsessan hem :(
Nä jag får bara i mig några dl nyponsoppa om dagen, känner mig svag. :(
Hoppas det går över för oss efter först trimetern!
Mytol: dottern kommer imorgon! Saknar som fan men vet att jag kommer känna mig värdelös här i soffan men min tjej är så stor så hon brukar vara extra snäll och ta hand om en när man är sjuk.. Men hon lär ju undra varför jag är sjuk hela tiden nu :/
Mytol: ja de blir extra duktiga! Fina barnen :)
Jag tror vi får en tjej men hoppas lite på pojke så man får en av varje avklarat ;)
Men det känns lite skrämmande, vet ju också bara hur flickor funkar! Såååå spännande detta! :)
Sonaten: dottern vet också att vi vill ha en bebis men att ha med henne på tester och låta henne se vår besvikelse månad efter månad skulle inte funkat för oss. Räcker med 15 negativa månader för oss, för henne vore det väldigt svårt att förstå.
Alla är olika, vi tänker inte berätta förrän RUL, kanske nån vecka tidigare om vi inte hinner göra RUL innan jul.
Längtan blir lite kortare för henne då men hon hinner ändå vara närvarande och medveten om vad som händer. 6 år gammal.
Det som funkar för ena funkar inte för den andra :)
Kamillan: lergigan! Men överdriv och säg att det påverkar hela ditt liv!
Jag åt mitt första mål riktig mat idag på två veckor och grät av lycka istället för av sorg att inte kunna äta! :P
Håller tummarna för dig! :)
Bm brukar förstå problemet med illamående medan andra läkare ser det som något banalt. Men det påverkar ju ALLT!
Klart det ska gå vägen nu! :)
Varför inte veta Bf? :)