Inlägg från: mysmamman2 |Visa alla inlägg
  • mysmamman2

~* Juni Bebisar 2013 *~

kolbodatjej skrev 2012-10-07 19:32:04 följande:
    Mysmamman2- man får inte vul oftast om det konträr sv någon särskild anledning utan då får man beställa ett själv hos privat mottagning...

ja jag har ju haft ett mf .. men antar det spelar ingen roll och det spelar nog ingen roll att jag oroar mig en massa heller :( vi har ingen privat mottagning där jag bor annars hade jag mer än gärna gjort det, lätt !

Ja vi får se hur det går känns inte som jag vågar tänka på vagn, namn och sånt ännu :P så feg ja.....
  • mysmamman2
    Sagolina skrev 2012-10-07 19:45:50 följande:
    Tror verkligen en graviditet är en bra chans att ändra på sin livsstil! Det var det för mig i alla fall! Hade börjat äta hälsosammare (mera grönsaker, 5-6mål/dag, mindre kolhydrater och söta saker) några veckor innan senaste +, men då jag fick reda på att jag var gravid blev jag ännu noggrannare. Nu var det ju inte bara för min skull jag åt, utan också för mitt ofödda barn. Ville ju ge det alla nyttigheter det behöver, men inte tvinga på godis, chips och andra onyttigheter!

Nu hoppas jag bara att jag får fortsätta må bra och kan fortsätta med mina promenader och den kost jag har nu! 

bra skrivet, ja det tror jag med.... mår jag illa så är det ju bra med som jag gjorde med dottern, hade inget sug alls på sötsaker eller nått utan det var bara husmanskost som gällde och frukt :P så det var ju bra =)

NU SOLSIDAAAAAAAAN
  • mysmamman2
    Oreos skrev 2012-10-07 20:32:59 följande:
    Oj, det var ingen dålig summa.. Men det kan ju vara värt det också, en karamell värd att suga på..

jag gjorde en abort för lääääääängesedan och då fick jag göra vul för å se hur långt gången ja var....

men dom vägrar om man bara liksom "vill" utan speciell anledning....
  • mysmamman2

ja visst men det är väl mest att man vill ha ett enda vul innan v 18 hade inte varit dumt :)

det dryga är ju att vi har inge privat klinik här i denna stad, endast på sjukhuset finns det..

Å vad jag längtar till sommar nu

• mysmamman2

Är det nån fler med trög sambo?
    Jag beklagar mig att jag får ont i magen så ja nästan får knäppa upp dom för det känns obekvämt och ömmar lite..

Då säger han: Ja du kanske får ta och börja ut och gå lite!

???? Blev så arg!! Fattar han inte att jag e gravid och öm eller? Säger jag att jg har ont i magen säger han ja jag med .......

Gaaah!! ;-(

• mysmamman2

Någon som vet om fp beräknas på 2012 års inkoms eller senaste heltidsjobbet eller vad räknar dom på, jag hade eget företag fram till april -12, arbetslös några månader, sommar vik juli aug, vikariat heltid sept - feb. Någon som e haj på detta?

• mysmamman2

Jaha oj det var nått nytt... Sist då räknade dom för mig på mitt senaste heltidsarbete! Tur för mig då jag var arblös.

• mysmamman2

Gah tror jag dör snart, är så jäkla trött.. Jobbade hela dagen igår i 11 timmar, sen klev ja upp 05 och jobbar till 23 ikväll..... Såååååå tröööööött ...... Har en timmas bilresa hem oxå, oxå börjar jag kl 9 imorrn bitti.... Suuuuuuuck... Trött trött trött!!

• mysmamman2

Jag gick in i v 5 (tror jag) igår och har halvömma bröst, känt av illamående 2 ggr, trött är bara förnamnet, spänner och känner mig tjock i magen får knäpppa upp byxorna, hungrig och ett himla humör med ett tålamod och stubin på 1 mm!!

Svar på tråden ~* Juni Bebisar 2013 *~