~* Juni Bebisar 2013 *~
Nstan: min grabb brukar kicka mig när jag sitter i bilen. Har inte förstått om han gillar drt eller ej. Men han verkar reagera på vibrationerna
Nstan: min grabb brukar kicka mig när jag sitter i bilen. Har inte förstått om han gillar drt eller ej. Men han verkar reagera på vibrationerna
Jag har förmodligen fått lunginflamation, ska till doktorn idag. Bebis är oroväckande lugn idag.. Bör jag vara orolig? Min bm är ledig idag. Har inte kännt bebis sen igår
Zora: trodde jag var den ende. Tom min man reagerar om han går på toa efter mig att det luktar skumt. Inte illa men knepigt. Kan inte riktigt beskriva doften men lite söt aktig är den nog
Kicklina: hade det härom kvällen när jag skulle sova, hjärtat flippade loss helt. Skit läskigt. Har inte hänt efter det, inte innan heller. Det ärobehaglugt men som sagt ofarligt
Solrosen: vi tittade åxå på fråga Olle igår. Satt bara å gapade! Pony play!!? Vad i....
Ha ha otroligt vad folk hittar på
Bebis har inte rört sig på ett dygn.!! Åker in till kk akut nu
Baby lei: min bm är ledig idag så ringde direkt till kk. Dom tyckte jag skulle komma in å lyssna på bebis så jag kan känna mig lugn. Tycker det är jätte märkligt att jag inte kännt honom alls. Han har ju varit så aktiv från v 18 å nu helt plötsligt ingenting
Baby lei: har inte ens fått anmäla mig än å har suttit här i 1 1/2 timme
Kicklina: har testat massor som brukar funka, inget hjälper. Därför det oroar mig
Bebis mådde bra tack och lov! Han låg som en liten boll med benen in mot ryggen. Läkaren fnissa å sa att han är en liten akrobat. Gud vad jag är lättad nu!