~* Juni Bebisar 2013 *~
Kickilina:
Jag pratade med min brukares mamma ikväll när jag kom till jobbet angående mina 2 dagpass å det lät som om vi kommer kunna ordna det. Om dom som har kvällspassen kan tänka sig att gå upp på dagpassen så kunde hon själv tänka sig att ta kvällarna tills vi fått in den vikarie som sen ska gå för mig.
Så det känns himla skönt.
Tog ju en sjukdag i tisdags å det var nog välbehövligt. Både under söndagen och måndagen hade jag en hel den sammandragningar, dom gjorde inte ont men var regelbundna. På måndagkvällen så hade jag massor med slemmiga flytningar, såg precis ut som slemproppen. Så jag var tvungen å ringa min kompis som e bm å hon tyckte de var dags att ja drog ner lite på tempot å att de var kroppens sätt att säga ifrån. Sagt å gjort å sen dess har de varit lugnt med bara några sporadiska sammandragningar.
Jag vill ju inte att de ska bli som sist då tappen började påverkas så att jag blev sjukskriven pga det.
dag för att vi tycker att det är ett sådant jippo. Tycker mer om att han köper blommor till mig en helt annan dag på året