Inlägg från: Madelen21 |Visa alla inlägg
  • Madelen21

~* Juni Bebisar 2013 *~

Gomorron tjejjer :)
    Alla <3 dag idag... fira... nja... jag å barnen kanske ska pyssla lite hjärtan eller nåt... min älsta blev sjuk igår och låg hela dagen å sov å på kvällen spydde hon men vet inte om d var av hosta lr nå annat.. har sovit hela natten å sambon är hemma idag för säkerhetsskulll... Jag har köpt en jättefin rosa princess stubbe med choklad hjärtan på som vi ska äta senare idag. middag hoppas jag att jag kan få slippa idag iaf.. d kan sambon få fixa idag.. men känner ja honom rätt så blir det isf pizza :) jag hade gärna tagit nått annat, typ en köttbit och potatisgratäng :)
    ska se va han säger bara han vaknar :) Från mig till alla mammor här inne en riktigt GLAD ALLA HJÄRTANS DAG :)

hos mig i år så har kyrkan börjat med drop in brölopp.... undra hur många som kommer gifta sig idag... det låter ju så sjukt...  sånt vill man väl planera kan man tycka.

• Madelen21

sofie och laura: ja jag är nöjd, har varit ut me den å testat som singel vagn och den känns bra.

namn på flickor är lättare än pojkar

mina förslag:

alice
    alicia
    moa
    lova
    tindra
    tuva
    lily
    stina
    agnes
    alma
    alva

min son kommer heta nåt av följande:

elias
    lukas
    vincent
    måns
    hugo
    liam
    edvin

fast mitt favorit namn just för stunden är faktiskt elias :) 

• Madelen21

baby lei: här har varit en riktig seg dag.. inte gjort nånting vettigt.. varit så sjukt trött å min älsta är sjuk.
    Middagen idag blev kebab tallrik skönt å slippa laga mat. sen har jag beställt en fin rosa princess stubbe från några vänner som öppnat eget företag. så den har vi ätit av under dagen.. men idag har jag inte känt nåt sånt där sug efter nåt alls... just nu känner jag mig så otroligt otymplig och stor som ett hus :)
    å värre blir det... har haft noll energi idag. Men men de blir bättre en annan dag... nästa vecka ska jag till bm å då ska alla prover tas igen... kolla blodvärde bltr å så lyssna på hjärtat..

nu lär ja försöka röjja upp här...  

• Madelen21

sofie och laura: tack tack :) jag gick också in i vecka 23 idag :) vi får väl skåla med cola eller nåt :)
    har du några gravid cravings??? Mina är gräddbakelser... nu har jag ätit extremt mycket sista veckan.. bakade en budapest stubbe en dag och rulltårta en annan och idag har jag ätit en princess tårta stubbe å kebabtallrik till middag. :) Jag börjar känna att jag orkar mindre, och när jag går mkt så börjar jag flåsa, det börjar bli tungt. hur mkt har du gått upp i vikt? jag har gått upp ca 7 kg. totalt me båda mina barn har jag gått upp 18 och 20 kg och det lär säkert bli lika denna gång, men det gör inte mig nåt då jag inte har några problem att gå ner i vikt sen efteråt.

Nu snart ska jag kika på farmen å äta en tårtbit tror jag :) 

• Madelen21

maravillhosa:
    Tack tack :) tycker du det passar ihop med agnes och theo? mina barn heter så :) jag tycker mkt om elias men sambon är mer tveksam :) men i slutändan så har de varit jag som fått välja :).
    ja man har ju en stund på sig att fundera :)

• Madelen21

Gomorron allihopa
    här har jag gått å blivit gör förkyld över natten.. ush... öm i hela kroppen å jätte hosta :( 

• Madelen21

ja det ska jag göra... har hört många som har lika som mig, förkylda ont i kroppen och spyr... så det är nog nån influensa kombinerat med kräksjuka verkar det som... hoppas på det iaf så vi har det avklarat sen..

blir en lång dag då sambon jobbar ända till kl 16... men ja sa att ja ringer om jag känner att jag inte orkar.

Svar på tråden ~* Juni Bebisar 2013 *~