• Svar på tråden Man våldtog häst – för andra gången!
  • TantMy

usch och fy, hur kan man göra illa djur på det sättet!!!

Synd att inte hästen får till en rejäl spark i skallen...så blir vi av med det avskummet.

Två års fängelse, nä...för lite....tänker inte skriva om vad jag tycker han ska få för straff...det passar sig inte på FL!

• Selfish Geene
    villis skrev 2012-10-22 21:39:14 följande:
    So? vad tror du händer med dom då? blir alla djuren fria och lyckliga?
    ursäkta min svenska men, idiot.
    Om människor slutar köpa husdjur skulle det sluta avlas fram djur för att tillfredsställa "djurvänners" behov av funktionshindrade små (och stora) varelser som inte klarar sig utan dom.

• Momat
    Dr Mupp skrev 2012-10-22 21:44:31 följande:
    Och om man tycker att det är ok att rida på djur och att äta dem till middag ja då tycker ni att man ska rida på 2-3 åringar och äta dem till middag också.
  • mycketsaft

Såg något svenskt program typ kalla fakta när det handlade om övergrepp på djur, en man som våldtog hönor, och en som våldtog en häst, han band fast benen och våldtog den med nått järnrör eller vad det var, hästen blev helt förstörd inuti, minns inte om hästen var död när dom hittade den eller om den avlivades men jag ville typ kräkas när jag såg programmet..

• mycketsaft

Just ja, och eftersom att tidelag inte är olagligt så blev han åtalad för "skada på annans egendom"..

• Dr Mupp
    mycketsaft skrev 2012-10-23 18:30:54 följande:
    Såg något svenskt program typ kalla fakta när det handlade om övergrepp på djur, en man som våldtog hönor, och en som våldtog en häst, han band fast benen och våldtog den med nått järnrör eller vad det var, hästen blev helt förstörd inuti, minns inte om hästen var död när dom hittade den eller om den avlivades men jag ville typ kräkas när jag såg programmet..
    Att våldta höns och att använda järnrör går under djurplågerilagen. 
    Rational arguments don?t usually work on religious people. Otherwise there would be no religious people.? - Gregory House, M.D
  • mycketsaft

Åh, jag läser för snabbt, han blev inte alls åtalad för djurplågeri utan bara skada på annans egendom.

• Business
    Bonanza skrev 2012-10-08 08:55:38 följande:
    Ja, för att vi tycker att det är äckligt. Men eftersom hästen inte led mer än vid andra saker vi utsätter dem för blir det en ren moraldom och det känns ju väldigt skumt att sätta folk i fängelse i TVÅ ÅR för att deras moral inte stämmer med vår. 
    Vilken tur att DU vet att hästen inte led. Den där ursäkten används vid all typ av sexuella övergrepp på djur. Hunden led ju inte. Hästen led ju inte. Det är väl inte så farligt, pedofiler som samlar bilder av småflickor i datorn heller? de lider ju inte. Eller gör de det? Det är typiskt människor, och uppenbarligen även DU, att ställa sig över hela världen. Inga andra arter än människan är viktiga. 

Hur funtad är man när man tror att djur inte har känsel, bara för att de inte kan säga NEJ. Tror ni att hästarna VILL ha sex med människor? på riktigt? Tror ni att de tycker att det är tillfredställande? 

Att människor, djur eller vem som helst inte förstår eller inte kan prata gör det inte ok. Med er logik kan man utnyttja alla som inte förstår och inte kan prata. Djurplågeri är fruktansvärt och det får man aldrig försvara. 
  • Business
    Selfish Geene skrev 2012-10-21 10:29:14 följande:
    jag antar att du inte utnyttjar ditt försvarslösa djur på något sätt?! (jag väljer att bortse från det självklara övergreppet att anse sig äga en annan levande varelse) 
    OK men det är ok att ha sex med ett djur? men inte att äga ett? Vem ska annars ta hand om alla oägda djur hade du tänkt? vill du ha kor, hundar, hästar och getter på E4:an?? strövandes fritt?
  • Dr Mupp
    Business skrev 2012-10-24 10:40:36 följande:
    Vilken tur att DU vet att hästen inte led. Den där ursäkten används vid all typ av sexuella övergrepp på djur. Hunden led ju inte. Hästen led ju inte. Det är väl inte så farligt, pedofiler som samlar bilder av småflickor i datorn heller? de lider ju inte. Eller gör de det? Det är typiskt människor, och uppenbarligen även DU, att ställa sig över hela världen. Inga andra arter än människan är viktiga. 

Hur funtad är man när man tror att djur inte har känsel, bara för att de inte kan säga NEJ. Tror ni att hästarna VILL ha sex med människor? på riktigt? Tror ni att de tycker att det är tillfredställande? 

Att människor, djur eller vem som helst inte förstår eller inte kan prata gör det inte ok. Med er logik kan man utnyttja alla som inte förstår och inte kan prata. Djurplågeri är fruktansvärt och det får man aldrig försvara. 
    Men varför är det så hemskt att han stoppar kuken i hästen? Lider hästen mer av det än att bli riden, tvingas dra vagnar, blir inseminerad, slaktad osv.
    Rational arguments don?t usually work on religious people. Otherwise there would be no religious people.? - Gregory House, M.D
  • mycketsaft
    Dr Mupp skrev 2012-10-24 10:43:59 följande:
    Men varför är det så hemskt att han stoppar kuken i hästen? Lider hästen mer av det än att bli riden, tvingas dra vagnar, blir inseminerad, slaktad osv.

Själv tycker jag bara att det är vidrigt att ha sex med djur.. förhoppningsvis led inte hästen i det här fallet (vet inte hur det gick till dock) så jag skulle inte jämställa det med typ pedofili eller att ha sex med en katt eftersom att hästens genitalier förmodligen inte tog skada av det.
  • Selfish Geene
    Business skrev 2012-10-24 10:42:10 följande:
    OK men det är ok att ha sex med ett djur? men inte att äga ett? Vem ska annars ta hand om alla oägda djur hade du tänkt? vill du ha kor, hundar, hästar och getter på E4:an?? strövandes fritt?
    jag tycker att båda är ok, folk som har sex med djur är äckliga (min personliga åsikt) men är inte värre människor än andra som utnyttjar djur utan att skada dom.

Husdjur finns för att det finns en efterfrågan, skulle människor inte efterfråga tam-djur skulle det inte avlas fram fler och de som redan finns skulle så småningom dö 
  • Seroster
    Dr Mupp skrev 2012-10-24 10:43:59 följande:
    Gravkontroll på en ko gör man genom att köra in armen ungefär upp till axlen i anus.
    Inseminering av en häst görs med verktyg betydligt grövre än en människopenis.
    Hästkukar är bra mycket större än människokukar.

Med största sannolikhet märkte hästjäveln förmodligen inte ens vad han höll på med.

Jag blir hellre knullad av något som motsvarar en tandpetare än tvingad att dra en vagn hela dan, eller bli slaktad.
    Vad du än tror är sant nu kommer du förmodligen inse är fel.
Svar på tråden Man våldtog häst – för andra gången!