Fertilitetsmottagningen i Gävle
Hej på er!
Tänkte hoppa in med en frågan här....
Hur lång tid tog de att få en tid där på fertilitetsmottagningen?
Hej på er!
Tänkte hoppa in med en frågan här....
Hur lång tid tog de att få en tid där på fertilitetsmottagningen?
Hej igen!
De ringde upp mig lite senare på dagen igår och jag fick en tid i slutet av februari.
Hon trodde inte jag behövde ta om alla prov, men vi fick se vad läkaren sa när vi ska träffa den.
Hoppas man hinner börja med något innan sommaren iaf!
Hej igen!
Nu har jag beställt in journal från jag gick på Läkarhuset, ska bli intressant att läsa den.
Visst är de så att man gör all förberedelse inför IVF på sjukan i Gävle och sen äggplock och insättning i Falun på IVF där?
De var så de gick till med läkarhuset iaf och då var de typ ingen kö alls utan jag fick fortsätta på bara med sprutor osv inför ivf.
Om de nu inte skulle vara väldigt tryck där i Falun då men annars tror jag inte att kön e sååå lång.
Hej!
Nu har jag fått en tid och ska gå hos nån som heter Cina Nyberg, någon som varit hos henne?
Är hon bra?
Storkfeber: Vad ska dessa tabletter göra för dig?
Tråkigt att vänta 3månader till, hoppas du inte behöver vänta tiden ut... Kram
Hej på er! Jag hade in för vårt första barn ingen "egen" mens el ÄL men nu har de plötsligt kommit av sig själv lite då och då, inte regelbunden alls. Tänkte att jag skulle testa med såna här ÄL-stickor bara för att... men nu har jag helt plötsligt fått utslag på dessa... 3dagar i rad...? Vad händer??? Är de min kropp som ger falska utslag eller har jag ÄL på riktigt? Sjukt detta ju...
De blev utslag i morse med... Fast igår kände jag värk nere i magen, lär väl vara äggstockarna eller nåt? Vi får se om de blir något av de hela?? Jag äter iaf ingen medecin eller nåt annat som kan påverka.
Nu har jag fått utslag på ägglossningsstickorna i en hel vecka... Full stegring dess utom!
Ger upp med dom nu, hade en dag jag hade värk ner i magen sen mensvärk i 2dagar men nu inget.
Vi får vänta och se vad läkaren säger!
Har iaf fått min journal nu från läkarhuset, de var väl som jag väntat mig. Inget nytt...
Fidelis ad urnam: Grattis vad härligt för er!!! annanymt: Nu ska jag inte skräma upp dig men mitt ÄP gjorde jätte ont! Jag hade många små blåsor och dom sat lite dumt till. En dr fick stå och trycka ner min mage så den andre dr kom åt dem... Tror de är olika för alla... Själv har jag nog mensen på ingång, jag gav upp att testa mer med ägglossningstesterna. Får ta och "vänta" på besöket på sjukan ist.