• chopin01

Villiga kvinnor.

Hur märker man på en kvinna när hon är villig att bli förförd av mannen, vad är de typiska kännetecknen hos hos kvinnan?

Själv har man fått för sig att de tar på sig ledigare klädsel och blir lite kramigare och vill gärna nypa lite på mannen, till exempel på sidorna det har man sett ute när de gör så. Kråmar sig mer än vad de brukar kanske.

Hur ser och uppfattar ni själva när kvinnan är villig utifrån era perspektiv?

• Svar på tråden Villiga kvinnor.
  • NHult

En kvinna med ledig klädsel som nyps ?
    springer rund i mysbyxor och nyper mig i fläsket.
    Klart hon är sugen, frågan är ju om jag blir det  Skrattande

Extra sexiga underkläder hon viskar hett i örat vad hon har under,
    man ser kanske glittret i ögonen, en klapp eller smekning på utvalda ställen kanske    

Bloggar lite här på FL <3
  • chopin01
    Anonym skrev 2012-10-09 08:11:07 följande:
    Definiera "bli förförd"!

Där kvinnan visar sin lust till mannen på olika sätt, till exempel vara extra närgången och inte låta han vara ifred, reta de manliga hormonerna lite.
  • chopin01
    NHult skrev 2012-10-09 09:15:33 följande:

En kvinna med ledig klädsel som nyps ?
    springer rund i mysbyxor och nyper mig i fläsket.
    Klart hon är sugen, frågan är ju om jag blir det  Skrattande

Extra sexiga underkläder hon viskar hett i örat vad hon har under,
    man ser kanske glittret i ögonen, en klapp eller smekning på utvalda ställen kanske    

Mannen är väl alltid sugen, är det inte kvinnan som mannen bör truga och lea lite på?
    Att bli nypt på kroppen låter fint, speciellt där man är känslig som vid sidan utav magarna.

Den sista meningen du skrev får en att gå ner i spagat, så skulle man vilja att en kvinna gjorde, samt att rätta till bysten lite inför mannen och flirta samtidigtTomte
  • Anonym
    chopin01 skrev 2012-10-09 10:50:20 följande:

Där kvinnan visar sin lust till mannen på olika sätt, till exempel vara extra närgången och inte låta han vara ifred, reta de manliga hormonerna lite.
    Det är väl inte att bli förförd, utan snarare att förföra?

Fast vad vet jag, jag är ju kvinna. 
  • chopin01
    Anonym skrev 2012-10-09 11:00:04 följande:
    Det är väl inte att bli förförd, utan snarare att förföra?

Fast vad vet jag, jag är ju kvinna. 
    Då kanske du som kvinna har någon bra förförelse metod när du vill ha något av mannen?
    Sanningen är att jag aldrig haft samrör med någon kvinna, därav mitt intresse kring all mystik kring kvinnor.
  • Anonym

Glansiga ögon och rosiga kinder är alltid ett säkert tecken!

• chopin01
    Anonym skrev 2012-10-09 11:17:03 följande:
    Glansiga ögon och rosiga kinder är alltid ett säkert tecken!

Har även hört talas om att när kvinnan arbetar med sitt hår att detta är en erotisk ritual.
    Det du nämnde om kvinnors rosighet, kan inte detta även ha att ha göra med mensperioden hos kvinnan?
  • Bye baby Bunting
    chopin01 skrev 2012-10-09 11:23:29 följande:

Har även hört talas om att när kvinnan arbetar med sitt hår att detta är en erotisk ritual.
    Det du nämnde om kvinnors rosighet, kan inte detta även ha att ha göra med mensperioden hos kvinnan?
    Mens syns inte i ansiktet hos kvinnor...
    Men jag hade faktiskt ingen aning om att man skulle ha mjukisbyxor och nypa mannen i fläsket för att signalera intresse, får tänka på det nästa gång Obestämd
    Yta i all ära, men utan substans kommer man inte långt
  • chopin01
    Bye baby Bunting skrev 2012-10-09 11:28:22 följande:
    Mens syns inte i ansiktet hos kvinnor...
    Men jag hade faktiskt ingen aning om att man skulle ha mjukisbyxor och nypa mannen i fläsket för att signalera intresse, får tänka på det nästa gång Obestämd
    Den mannen skulle jag vilja vara.
Svar på tråden Villiga kvinnor.