• Anonym (Man)

Sex med kollega på arbetsplats på arbetstid??

Hej alla.

Det är som så att jag har blivit riktigt på med en tjej här på jobbet. Hon är lika på och vi asså vill bara ha sex just nu.

Vi har ett duschutrymme där man kan låsa om sig och vi är så sunga på att gå dit. Men vi har inget skydd just nu och vi kan inte ta en graviditet så hon har bett mig springa ner på lunchen och fixa kondomer.

Asså, är detta vanligt? Är det ok? Vad händer om man blir ertappad? Vågar man?

• Svar på tråden Sex med kollega på arbetsplats på arbetstid??
  • Flisan79

Är ni båda singlar så kör på men se till att det inte kommer fram till chefen för det är lite respektlöst.

• Frontline

Glöm inte att stämpla ut under tiden bara, man kan ju fan inte knulla runt och få betalt

Livet är underbart när underlivet är bart :)
  • Selfish Geene

`ja det är supervanligt, vanligt att jag ärligt talat är förvånad att folk får något gjort på jobbet öht!
    Om jag var ni skulle jag se till att boka duschen ett par veckor i förväg så att ni säkert vet att den är ledig då slipper ni krocka med något av de andra paren

• Serafinapakkalas

Ääääh, det är juh bara att köpa kådisar å köra på!! Det ända ni har att förlora är om någon kommer på er ;)

• Anonym

Ni har väll raster ju. då får man väll göra vad man vill.

• Anonym (Man)

Ta det lugnt det är ingen otrohetsgrej.

Nu blev man sugen tills det blir lunch och kan fixa det där kådisarna.

• Stubborn

Kör på... blir ni påkomna kan ni väl alltid hävda att ni ägnar er åt friskvård eller nåt. Sex är härligt och stimulerande, gör en alert och får fart på endorfiner och blodcirkulatrion. 

• Selfish Geene
    Anonym (Man) skrev 2012-10-09 09:09:20 följande:
    Ta det lugnt det är ingen otrohetsgrej.

Nu blev man sugen tills det blir lunch och kan fixa det där kådisarna.
    passa på att jobba lite nu då istället för att vara här!
    (vad jobbar man med för att ha tid att hänga på fl på förmiddan och knulla efter lunch?? Säg till om ni får en tjänst över för jag vill ha den!)
  • Frontline
    Selfish Geene skrev 2012-10-09 09:12:54 följande:
    (vad jobbar man med för att ha tid att hänga på fl på förmiddan och knulla efter lunch?? Säg till om ni får en tjänst över för jag vill ha den!)
    Livet är underbart när underlivet är bart :)
  • Anonym (Man)
    Selfish Geene skrev 2012-10-09 09:12:54 följande:

Sitter mest framför en databurk. Och det är inte jättestressigt så man hinner svänga in och läsa o skriva lite på FL.

Likaså mycket arbete individuellt så det gör inget att vara borta nån halvtimme.

Tack för alla svar. Ska springa till apoteket sen.
  • Selfish Geene
    Anonym (Man) skrev 2012-10-09 10:04:23 följande:

Sitter mest framför en databurk. Och det är inte jättestressigt så man hinner svänga in och läsa o skriva lite på FL.

Likaså mycket arbete individuellt så det gör inget att vara borta nån halvtimme.

Tack för alla svar. Ska springa till apoteket sen.
    have a good one!
  • Anonym (gääääääsp)

*gäsp* vilken nördig tråd...

Att man ens kommer på tanken att starta en tråd om detta. Svårt att tänka själv eller...?

• Anonym (Man)
    Anonym (gääääääsp) skrev 2012-10-09 13:07:43 följande:
    *gäsp* vilken nördig tråd...

Att man ens kommer på tanken att starta en tråd om detta. Svårt att tänka själv eller...?

Ok, tycker inte jag i alla fall. Alla kan vara nervösa för saker av olika anledningar och jag fick bra stöttning av de andra här. Tack!

Om du tycker att den är onödig varför hålla på och skriva i den då.

Hursom, tack ni som stöttade mig.
  • PassionForever

Det låter som en trevlig sysselsättning På mitt jobb hade det INTE fungerat kan jag lova,så mys på ni

• Anonym (Nyfiken)
    Anonym (Man) skrev 2012-10-09 13:51:13 följande:

Ok, tycker inte jag i alla fall. Alla kan vara nervösa för saker av olika anledningar och jag fick bra stöttning av de andra här. Tack!

Om du tycker att den är onödig varför hålla på och skriva i den då.

Hursom, tack ni som stöttade mig.

Hur gick det då?
  • Anonym (Man)
    Anonym (Nyfiken) skrev 2012-10-10 07:58:08 följande:

Hur gick det då?

Jodå, var nere på lunchen och fixade lite kådisar från apoteket.
    Runt ett tiden så kom hon förbi och undrade. Har du dem?

Yes, sa jag och vi kunde inte vänta längre så vi smet in och låste om oss och hade en mysstund. Helt oupptäckta.

Risken är ju att det händer fler ggr nu när vi både har kådisar och är på samma plats. hmm.
Svar på tråden Sex med kollega på arbetsplats på arbetstid??