Anonym (rädd) skrev 2012-10-20 17:12:01 följande:
Jag har faktiskt inte så ont! Mest frusterande att inte kunna gå utan kryckor när man är van att träna massor!
Nästa operation sker om ca 6 v, sen hoppas jag denna höft ska vara klar. Jag är såklart jättenervös igen, men jag hoppas att jag ska vara lite lugnare innan denna gången då jag ändå klarat det en gång nu!
Så roligt att ni är så många som jag inte känner som peppat mig sådant! Tänkte på er när jag var där!
TACK!!!!!
Måste ju bara fråga hur gick det med räkningen hur långt han du innan du somnade ?
Så roligt att du känner att vi hjälpt det blir jag jätteglad för
Att opereras andra gången var ganska jobbigt för mig men ändå lite lättare än första men efter tredje gången försvann allt det jobbiga helt. Jag tror att det är superbra att du ska in igen snart så att det inte går så långt mellan gångerna.
Skönt att du inte har så ont men fy för kryckor låter inte kul.
Inte kul att du mådde dåligt efter , det är ju kanske en liten chock att "överlämna" sitt liv i andras händer. Hur mådde du av narkosen? alltså när du vaknade upp? Jag är som gjord för att sövas säger läkarna (jag mår alltid så bra) skönt att man har någon talang