LekandeLätt skrev 2012-10-09 22:08:42 följande:
Jag skulle döda den och sedan säga att den flugit sin kos.
Jag måste bara berätta vad som hände när mina ungar var små. Vi var på stugan på landet och hade vänner på besök. Det var ca 10 ungar i varierande ålder och en av killarna hittar en liten liten musunge som han först springer och visar sin mor (min kompis som bara skriker att han ska ta bort den). Han springer stolt vidare till sin mormor, med de övriga i släptåg, mormor, mormor titta vad jag har hittat. Mormor som är en praktisk bondmora tittar på musen, vänder pojkens hand upp och ner så musen ramlar i backen och trampar helt sonika ihjäl den. Gissa hur förvånade alla ungar blev, de såg ut som fågelholkar allihop. Det tyckte jag var lite hårt, men att slå ihjäl en fluga som lika gärna skulle kunna ha flugit iväg har jag inget problem med =)
hahahah
Min gamla hund gjorde en sån där grej också. Mamma och mormor såg honom gräva upp ett hål och ta en liten sorkunge jätteförsiktigt med munne och bägge utbrast Nawwww så söt, hunden gick bakom en rosbuske och käkade upp den, gick tillbaka till hålet och upprepade proceduren till alla var slut
Kanske inte såå Nawwww när allt kom omkring