Jag är helt rabiat!! Fråga nåt då!!!
AAAAAaaggghhh
jag tycker minsann både det ena och det andra!
AAAAAaaggghhh
jag tycker minsann både det ena och det andra!
det är min grannes ex fel!!!!!! hen är helt galen!!!!! dem är inte kloka och dem ska anmälas!!!!
OCH DEM BORDE INTE HA BARN1111
Hur länge i taget orkar du vara rabiat utan att vila? Kan man träna upp förmågan eller är det medfött?
Rabiata kvinnor ska äta en stor tub Kalles kaviar allt i en enda stor slurk, de mår mycket bättre efteråt.
Har du stora psykiska problem och avsaknad av fadersfigur när du var liten?
Jag blev rabiat i natt i en dröm. Jag hade tagit hand om en liten grönsvart orm åt en kompis som skulle på semester. Den kunde bitas, tyvärr växte den och blev hela 6 meter och dess favoritplats var inlindad längs mitt ena ben och några varv längs överkroppen och den höll huvet halvmeter högre än mitt och följde mig vartän jag gick. Till sist blev den så fet att jag började misstänka att den kunde sluka mig helt. Jag spelade in en filmsnutt om farliga husdjur och försökte sälja den på Youtube åt några skäggiga terrorister men de ville inte heller ha den när de räknade ihop hur mycket kött den behövde varje dag. När jag vaknade trodde jag att jag höll på att bli galen och tappat allt vad etik heter tills jag insåg att det var de jävla minidosen1/4 sömnpiller jag tagit igårkväll som var boven till att jag inte vaknat fast lakanet snurrat ihop sig kring mitt ben.
Sandlilja man måste träna!!! Jag tränar jättemycket här på fl tex. Perfekt plats!!