Songbird1 skrev 2012-10-10 12:04:37 följande:
Hej ILS!
Vår pojke på 3 år har en "vanlig" autism-diagnos, den som även kallas autism i barndomen. Han har ännu ingen diagnos på
utv.störn och vi tror att han är normalbegåvad. Men det är ju väldigt tufft ändå! Fick diagnosen i våras så det är inte förrän nu i höst som allt dragit igång med kurser och hab m m. Hoppas verkligen vi får lite avlastning. Vi behöver det hela familjen. Har ingen aning hur dom bedömmer att vårt behov är, men jag kan väl känna lite att - säger man att vi behöver det, så finns det ett behov!
Hejsan Singbird1
Okey ja då förstår jag att ni har det tufft med andra ord men har dom börja utrda han något ännu eller håller dom på?? Ja det kommer att ta tid det tog det med min son ochså jag fick säkert vänta 3 3.5 år innan dom börja göra något jag fick bråka med allt å alla myndigheter så!!
Men jag hoppas du är stark och årka bråka för det kommer du att fö göra! Men har ni flera barn i eran familj eller?? Men hoppas du får myckst stöd av vänner familj för det behöver du sen att du få komma ut träffa folk så du inte låser in dig själv.. Men kan vi inte börja skriva brev med varadnra eller?? Hälsningar Ingalill