• Matssthlm67

Porrstjärnan Puma Swede - en modern syn på sex

Jag snubblade över en intervju med porrstjärnan Puma Swede häromdagen. Intressant ur många synvinklar, men det var framför allt en sak som fick mig att höja på ögonbrynen i positiv bemärkelse.
    I intervjun pratar hon om sin öppna syn på sex och om att alla människor vill vara otrogna. Hon slår ett slag för swinger-fenomenet. För er som inte riktigt har koll på vad det innebär är det när man byter partner med ett annat par.

Jag kan inte undgå att se swinging som något positivt då de flesta relationer/äktenskap idag resulterar i att man gör slut/skilsmässa. Jag förstår om detta ter sig lite uppseendeväckande men då jag själv genomgått två jobbiga skilsmässor på kort tid, där otrohet varit inblandad från bådas håll, kan jag bara se detta som positivt.

Om båda parter är med på det borde man väl kunna byta partner med andra par, så länge båda är med på det?
    Själv tycker jag att Puma Swede har en väldigt sund och modern syn på sex i ett samhälle där otrohet förekommer  dagligen.

Här är en länk till artikeln: "Vore det inte jag skulle det vara någon annan" - Puma Swede om att ligga med gifta män

Tycker att alla borde läsa artikeln och ta sig en funderare. Det fick mig att öppna ögonen i alla fall.

• Svar på tråden Porrstjärnan Puma Swede - en modern syn på sex
  • Selfish Geene

Jag bryr mig inte om hur människor arrangerar sina sexrelationer, så länge alla är nöjda gör man rätt.

Däremot håller jag inte all med om att "vore det inte jag skulle det vara någon annan" är något försvar för att ligga med någon som är otrogen mot sin partner, det är inte ok att göra det även om denne skulle vara otrogen med någon annan om det inte var med mig.

Jag stjäl inte någons plånbok om den ligger på gatan även om någon annan säkerligen kommer att göra det ifall  jag låter den ligga 

• Anonym (hej jag önskat att bli porrstjärna)

Jag vill bli porrstjärna hur ska jag göra?

Svar på tråden Porrstjärnan Puma Swede - en modern syn på sex