Porrstjärnan Puma Swede - en modern syn på sex
Jag snubblade över en intervju med porrstjärnan Puma Swede häromdagen. Intressant ur många synvinklar, men det var framför allt en sak som fick mig att höja på ögonbrynen i positiv bemärkelse.
I intervjun pratar hon om sin öppna syn på sex och om att alla människor vill vara otrogna. Hon slår ett slag för swinger-fenomenet. För er som inte riktigt har koll på vad det innebär är det när man byter partner med ett annat par.
Jag kan inte undgå att se swinging som något positivt då de flesta relationer/äktenskap idag resulterar i att man gör slut/skilsmässa. Jag förstår om detta ter sig lite uppseendeväckande men då jag själv genomgått två jobbiga skilsmässor på kort tid, där otrohet varit inblandad från bådas håll, kan jag bara se detta som positivt.
Om båda parter är med på det borde man väl kunna byta partner med andra par, så länge båda är med på det?
Själv tycker jag att Puma Swede har en väldigt sund och modern syn på sex i ett samhälle där otrohet förekommer dagligen.
Här är en länk till artikeln: "Vore det inte jag skulle det vara någon annan" - Puma Swede om att ligga med gifta män
Tycker att alla borde läsa artikeln och ta sig en funderare. Det fick mig att öppna ögonen i alla fall.