• Happyfeet1980

Pappor med varannan helg

Måste fråga. Ni pappor som har ert barn varannan helg av någon orsak, hur funkar kommunikationen??
    Hör ni av er till barnet mellan gångerna ni har barnet eller håller ni distansen och umgås när det väl är dags?
    träffar ni barnet något mellan gångerna??
    Om ni har kontakt med mamman gällande barnet, frågar ni hur barnet har det då eller känner ni inte att det är av intresse?
    Hur gammalt är barnet?   

• Svar på tråden Pappor med varannan helg
  • Happyfeet1980

Ingen pappa som har varannan helg?? :o

• 19leon73

Lite sent svar men lets go...

Jag har daglig kontakt med mina barn via skype, sms och telefon.
    Min dotter brukar kalla upp för att få läxhjälp eller skolarbete.

• 19leon73

barnen blir 7 och 14 i år.

Talar inte med exxet, vi är i "non speaking terms" sedan några månader tillbaka.

• LeLove

Pappan till min son hör aldrig av sig (och har heller aldrig gjort) och hör hur han mår... Första 1,5året "jagade" jag honom i perioder för att fråga om han var intresserad av att träffa honom/veta hur han mådde men det tog alldeles för mkt av min energi så jag skiter i honom lika mkt nu som han sket i sonen då.... Sen drygt 1år har han honom varannan helg, han hämtar hos dagmamman på fredagar och lämnade där på måndagar så vi skulle slippa träffa varandra men pga hans jobb (som är så j*kla viktigt) så måste han lämna på söndagar numera. Gör mig inget att få hem sonen men pappan vill jag inte se ens 5sekunder... Barnet är 2,5år nu.

Svar på tråden Pappor med varannan helg