Jag och min familje har köpt en villa i johannesdal, 7 år sen och vi trivs jätte mycket här.
Vi borde i hus på Danderyd innan vi flyttade till Skärholmen; vi gillar inte att våra två små barn värdera folk på Hur mycket pengar eller bilar äger man och en stressad tävling med varandra att visa materialistiska klass så att vi flytta och hittar vår drömhus nära strand, skog, stan och tunnelbanan i närheten av Vårberg.
Jag och mina två små barn har varit på kvällen och känner oss trygga, angående invandrare, det finns men, nu lägger finns många invandrare överall och det betyder inte att de är brottslig eller kriminella och skolor är inte bra och pratar inte svenska, liksom på Täby eller Danderyd finns bra och dåligt skola beroende om det är kommunen eller privat Också om de ligger nära hyresrätter/ nära centrum och/ eller ryckte.
Det bästa med Skärholmen är att den är stockholm, att vi beskatta mindre, dricksvatten, el, sopor etc till bra priset ( billig) och de bästa, moderna tjänster.
Befolkning är stor eftersom Skärholmen är stor stadsdel av stockholm innebär Bredäng, Sätra, Skärholmen, Vårberg och Johannesdal. Om man är osäker för sitt barn skola här kan man välja att skicka sina barn till andra skolor i hela stockholm; självklar om man har råd att bor och köpa hus i johannesdal och åka till stan! Förresten Moské finns inte i Skärholmen, den ligger i Botkyrka vid fittja lång här ifrån, om vi som är svenskar och är rädd för attentat eller okunnighet av olika traditioner eller tvätthjärna från rasistermedia våga att brytta ryckte..