Inlägg från: HäckHäxan |Visa alla inlägg
  • HäckHäxan

inte råd med veterinär - KRIS - vad göra??

Anonym (förtvivlad) skrev 2012-10-12 20:11:09 följande:

Inte bra alls tyvärr.... *gråter*, katten är inlagd på djursjukhus nu och dem misstänker en tumör i munnen...OM det är så finns ingen bot. Imorgon ska hon sövas och sen tas vävnadsprov... Usch...jag kommer inte överleva utan min älskade katt. Till er som undrar... Min ekonomi krashade i somras pga av vissa anledningar - jag har ALDRIG I HELA MITT LIV haft skulder tidigare!!! Tro mig ni perfekta människor, kan det hända MIG så kan det hända ALLA!
    Åhh jag hoppas att det inte är så, utan något annat, *håller iaf tummarna på det*
    I'm not saying you're ugly, I'm just saying you're like 50 tequilas away from my type.
  • HäckHäxan
    Anonym (förtvivlad) skrev 2012-10-12 21:00:13 följande:

Du har helt rätt! Såhär sa vet: "om man ska rädda katten får man operera bort halva käken" jag: "så så är det avlivning som gäller" vet: "ja, du får nog förbereda dig på det". Hur gör jag med min son, det är hans katt? Ska han vara med när hon somnar in? Han är 11 år. Jag tror tyvärr att det blir så, vet lät så säker på sin sak.
    Fråga honom. Jag var väldigt ledsen för att jag inte fick vara med när min hund avlivades när jag var 10. Mina föräldrar försökte skydda mig, men insåg efteråt att de kanske inte var en sån bra ide.
    I'm not saying you're ugly, I'm just saying you're like 50 tequilas away from my type.
  • HäckHäxan
    Anonym (förtvivlad) skrev 2012-10-12 21:15:14 följande:

Det enda "andra" det kan vara är en infektion i munnen. Men det är tyvärr inte så troligt.
    Tråkig, beklagar verkligen.
  • HäckHäxan
    Anonym (förtvivlad) skrev 2012-10-13 12:55:24 följande:
    Katten hade en elakartad tumör och avlivas nu.
    Beklagar verkligen.
    Platt mage, platt tv, platt allt!
Svar på tråden inte råd med veterinär - KRIS - vad göra??