Vi som börjar med pergotime under hösten!
Jag hoppar gärna in börjar min första kur den 5 nov ska bli spännande
Jag hoppar gärna in börjar min första kur den 5 nov ska bli spännande
Jag kommer att köpa både digitalt och billiga! Här ska det inte missad nått :)
Hm undrar om jag har haft egen äl denna månad! Jag är på dag 17 i en cykel på 28 dagar i när jag vaknade i morse hade jag ont i brösten och flytningar men ej genomskinliga. Då måste väl äl vara över eller vad tror ni? Denna månad har vi kört varannan dag från dag 10 tänkte förbereda mig inför starten av pergo. :)
Ela85 när jag googlar så står det att man får ömma bröst efter äl så undrar om det är försent??
Ok fy vad jobbigt att din äl varit borta så länge vi har myst fredag o lördag och tänkte få till det i dag oxå! Annars har vi myst varannan dag sedan dag 10
Vi har försökt snart 20 månader med resultat 2 tidiga mf :(
NLAL faktiskt känner jag att jag åtminstånne kan bli gravid fast det är jobbigt att vänta! Får se om pergon hjälper nästa månad ska bli spännande
Vi har försökt sen ca februari 2011 mf i okt 2011 och mf i maj 2013
Oj glömde att jag börjar med pergo i början av nov
NLAL det bli kul att följa dig o alla på vägen till ett plus! Vilken dag ska du börja med pergo dag 3 eller 5?
NLAL Jag ska börja på dag 3 men vet faktiskt inte varför man börjar på olika dagar? Någon annan som vet kanske?
Ela85 fråga gärna! Kan kanske bero på antal blödningsdagar! Jag har sparsamt med mens 4 dagar o en cykel på ca 28 dagar
Hur lång cykel har du NLAL?
Madeleene hur lång cykel brukar du ha? Jag fick fullt utslag dag 11 för några månader sedan sen månaden efter på dag 18 o nu inte alls så det ska bli spännande o se hur det blir med pergon vilken dag började du äta 3 eller 5?
Okej men äl torsdag då var den rätt tidig? När jag fick mina pergo så sa de att jag skulle ha sex varannan dag från cykeldag 12-19
Ela85 jobbigt att inte få svar! Tack för att du delade med dig av hans svar.
NLAL bra tänkt där att det inte kommer någon er mens :) min nästa mens blir den sista på 9 månader :)
Bim-4-6 hmm vad tiden går sakta :( har bara ömma bröst i lite illamående men det brukar jag ha innan mens! Vi körde på varannan dag så får vi se om det blir pergo i början av nov eller ett plus!
Vad kul grattis till äl madeleene
Jag säger inget om äl heller vi kör på som vanligt minst varannan dag :)