Vi som börjar med pergotime under hösten!
Minus på Stickan så nu är det bara att vänta in mensen..
Minus på Stickan så nu är det bara att vänta in mensen..
Imorgon eller på torsdag.. Men tror mensen kommer så någon mer sticka behöver inte tas.. Så trött på dessa minus! Hur svårt ska det vara att bli gravid igentligen???
Idag kom mensen då. Påbörjar min sista pergokur nästa vecka. Fan vad detta tar på mig! :(
Madeleeneee: japp sen ivf. Så jävla sjukt!!:(
Ja jag vet :s vissa får många chanser. Orättvist för det kan ju funka om man får fler omgångar
Avslutade min 3e och sista pergokur idag.
Vilka är vi som fortfarande väntar på plus med pergo?
Skönt att jag inte är ensam! Denna eviga väntan och längtan..
Nu inväntar jag mensen som ska komma idag. Vågar knappast hoppas på att den inte ska komma
Nej den kom inte!! Jag har ju en bebis i magen!! :O kan inte fatta det
Peach85: tack så mkt! Håller tummarna för dig !:)
Niml: tack! Har de inte höjt din dos då?:o
Jag plussade i januari ju. Går in i V.14 imorgon. Tycker det är så fantastiskt att den där lilla pillan kunde göra underverk, att jag idag går runt med ett barn i min mage tack vare den.
Hur har ni alla mått under graviditeterna hittills och hur långt gångna är alla som plussat?:)
Solrosen83: den där tröttheten känner jag igen. Jag är fortfarande trött av mig och sover mer än gärna middag på em när jag har möjlighet ;) som du skriver får man se det positiva ur det hela! :)
Grattis magnoliaa!!
Mylady: jag fick också superont i magen av pergon, visade sig att det var för jag fått stora cystor i livmodern (vilket de inte såg förrän jag var på vul med en bebis i magen) nu är jag i v.30 och cystorna har försvunnit av sig själv. Är du orolig så tycker jag absolut du ska boka in vul! Lycka till!
Mylady: ja jag se för mig det. Mådde verkligen inte bra av de pillerna! Ja tydligen blev jag det, rena turen. Håller tummarna för att du också plussar!!