Husfridsknull?
Vad tycker ni andra om husfridsknull?
Är supernyfiken på om jag är pryd eller inte ;)
www.minasynder.blogspot.se
Vad tycker ni andra om husfridsknull?
Är supernyfiken på om jag är pryd eller inte ;)
T
Husfridsknull för att lätta svartsjukan?
Jag knullar gärna min fulla sambo när han kommer från krogen för att han inte ska känna att han missade något med en av "bimbona" där.... Om jag var kåt på en stinkande fumlande karl? Nej....
Mycket blandad respons. Tycker det är jätte intressant att läsa det ni skriver och jag tycker att alla som skriver har en stark poäng.
För mig skulle det kännas kränkande och utnyttjande med sexuella handlingar som är ensidig.
För mig ska sexuella handlingar handla om ömsesidig njutning och kärlek/lust.
Jag tror inte att någon egentligen mår riktigt bra av att gå med på saker för sin partners skull.
Det kan låta som att det är egoistiskt att inte ge sin partner njutning för att man själv inte vill.
Jämförelsen jag läst tidigare om att "men jag gick ut i regnet för att köpa chokad till henne" köper jag inte.
Det är JÄTTE fint gjort. MEN det går inte att jämföra med en sexuell handling.
Sex är känsligt och handlar om någonting två parter har tillsammans och inte en gest med matlagning, köpa choklad, ge massage, tappa upp ett bad och ett glas vin eller annan uppvaktning.
Uppvaktning och sexuella handlingar är iallafall för mig två helt skilda saker.
Att ge sex som en god gärning känns inte som en god gärning.
Samma sak att ställa upp på saker i sängen som man egentligen inte vill.
Låt säga att jag avskyr analsex (oavsett om det är sant eller inte).... Är det då kärleksfullt av mig att låta honom stoppa den i baken på mig trotts att jag inte vill? Är det någonting som gynnar relationen och är kärleksfullt?
Jag tycker inte det....
www.minasynder.se
Över 30% ser husfridsknull som ett +.
Fler som vill dela med sig av sina tankar?
Är nyfiken på om jag är helt ute och cyklar i min tankebana!!!