Anonym skrev 2012-11-13 17:45:39 följande:
Men nej, du kan ju inte pressa henne. Hon ska inte lova något. Men vädja till att hon åtminstone försöker, för din skull. Det är ju ert samliv ni försöker rädda.
Ge henne massor av ensamtid.
Och om hon skäms för onani - fråga henne ingenting om det under tiden. Insinuera inget heller.
Visst - inga krav på kvinnan. Bara på mig. Ni systrar håller ihop
Ursäkta om jag låter gnällig men det känns som om många anser det är mig det är fel på som vill vara intim med den jag älskar och gett 20 år av mitt liv till och att jag liksom får hundhuvudet för att min fru kopplat bort tanken att ha sex efter det att hon nått sina mål med relationen...
Men ok, jag är fortfarande med på vägen. Innan jag går med på hela idén måste jag bara hitta något lämpligt projekt att gräva ner mig i. Kanske en ny altan eller helrenovering av vårt badrum? ...
Anonym (hell no) skrev 2012-11-13 17:46:19 följande:
Normal libido? Det spänner ju över ett mycket stort intervall. ...eller är "normalt" 3 gånger i veckan kanske? Är man onormal annars?
Liknelsen med mat haltar, för den kan man inte vara utan. Du dör av svält. Du dör inte av att vara utan sex.
Kommentar: "Hell no" är helt klart en kvinna som saknar sexdrift...
Anonym (hell no) skrev 2012-11-13 17:46:19 följande:
Normal libido? Det spänner ju över ett mycket stort intervall. ...eller är "normalt" 3 gånger i veckan kanske? Är man onormal annars?
Liknelsen med mat haltar, för den kan man inte vara utan. Du dör av svält. Du dör inte av att vara utan sex.
- Visst. I min ringa mening är hög libido någon som jagar sex dagligen. Att längta efter sin partners närhet 1-2 ggr i veckan kan jag inte se som någon nymfo precis men det kanske jag är i dina ögon?