Inlägg från: Anonym (Emma) |Visa alla inlägg
  • Anonym (Emma)

Husfridsknull?

Husfridsknull är dåligt om nån pressar sej och går med på sex fast man verkligen inte vill. Men om man bara är "inte sugen" en längre tid, tycker jag man kan uppskatta närheten och att ge sex till sin sugna partner. Man kan inte sitta och tro att lusten ska komma alldeles av sej själv, men om man skapar tid och plats och kroppskontakt för ett "husfridsknull" så ökar chansen att få lust själv jämfört med att sitta kvar framför tv.

• Anonym (Emma)
    Karl71 skrev 2012-12-10 12:54:29 följande:
    Frågan är väldigt individuell.   Något som börjar som ett husfridsknull kan ju ofta gå över till ett "villigt knull".   Det är kanske vad vissa utövare av husfridsknullet hoppas på (och även den som vill i sexet).

Problemet är när dammet lagt sig efter sex och man inser att det "bara" var ett välgörenhetsknull. Inget vidare för någon part.

/K 
    Det där förstår jag inte riktigt hur du menar. Om man inte har tvingat sej utan tycker att det i brist på kåthet är mysigt och nära med sex ändå, så finns väl ingen dålig eftersmak? Vad är det man inser?

Vi lägger nog in ollika saker i ordet välgörenhetsknull, jag menar att det är att knulla utan att ha varit kåt från början eller utan att vara kåt alls (ok, då funkar det väl bara för kvinnor att knulla, men en man kan smeka/slicka),men inte för att man "tycker synd om" den andre eller slippa bli gnälld på,utan för att man tycker om den andre, vill vara nära, njuta hud och kroppskontakt, vill att den andre ska ha det skönt och få utlopp för sin lust. Att man fattar att det blir problem till slut om man inte får sex i sitt förhållande.
    Den som vill ska ju inte behöva möta förakt eller överseende utan värme och en känsla av att "ok jag är inte kåt nu, men jag önskar att jag vore det och om jag vore det så är det dej jag skulle  vara kåt på, för du är attraktiv och den jag vill vara nära....." 

(Jag är kvinna och varit den som har fått, av min man, som inte hade så mkt lust  under en längre period). 
Svar på tråden Husfridsknull?