• Anonym (orolig)

Hjälp! Jag satte mig på katten! :(

Hej jag har en svart katt som idag låg och sov i min svarta datastol, och jag såg honom inte, utan satte mig pladask ner på stolen och kände då att det var mjukt! For raskt upp igen och inspekterade katten som nyvaket såg sig omkring. Han verkade inte ha ont, klämde lite här och där på magen för o kolla ev brytna revben eller så, men han verkar OK. Jag lyfte upp honom och lät honom sen hoppa ner på golvet och han gick iväg som vanligt.
    Inte ett ljud har han utsöndrat.

Tror ni han är ok?? Jag väger ca 90 kg så det är ju inte en liten duns mot den lilla kroppen på 5 kg... :s 

• Svar på tråden Hjälp! Jag satte mig på katten! :(
  • viseversa

Btw så väger min sambo ca 90kilo och han är INTE överviktig! Snarare vältränad och slimmad! Så det så.

• Regnig måndag
    viseversa skrev 2012-10-13 23:46:24 följande:
    Btw så väger min sambo ca 90kilo och han är INTE överviktig! Snarare vältränad och slimmad! Så det så.
    Vaad väger Samuelsson? runt 200 tror jag och han är inte heller överviktig.
    Kommentaren visar tydligt att det är en kvinna som skrivit och att hennes idealvikt är långt under 90....
    Jag har inte betalt för att vara snäll!
  • Ordis
    Anonym skrev 2012-10-13 23:17:58 följande:

Den borde bli det nu
    Anonym (palle) skrev 2012-10-13 23:18:34 följande:
    Banta

Suck. Bara på FL.
  • Rollergirl
    Regnig måndag skrev 2012-10-13 23:47:45 följande:
    Vaad väger Samuelsson? runt 200 tror jag och han är inte heller överviktig.
    Kommentaren visar tydligt att det är en kvinna som skrivit och att hennes idealvikt är långt under 90....
    Handlar tråden om vad Ts borde väga?

Jisses.  
    A real SanSan fan!

• Mieya

Kläm lite till och se, är nog ingen fara!

Anonym (orolig) skrev 2012-10-13 23:12:02 följande:
    Hoppas det! :s Tänker också på inre organ, punkterad lunga eller sprucken lever eller nåt :s Usch, jag brukar alltid se mig för innan för säkerhetsskull men jag hade bråttom och skulle bara kolla en sak så glömde... :s

• Regnig måndag
    Rollergirl skrev 2012-10-13 23:51:50 följande:
    Handlar tråden om vad Ts borde väga?

Jisses.  
    Tydligen, jag svarade bara på virseversas inlägg så du får fråga henne istället.
    Jag har inte betalt för att vara snäll!
  • Ronja 551

Haha herregud. Väg vad du vill ts! du verkar vara en trevlig o omtänksam människa! Oroa dig inte för katten! Ge han en kram, han blev nog på sin höjd lite sur. I värsta fall har han 8 liv kvar sträck på dig o skit i fulkommentarer. Den som skrev hade kanske en katt en gång, men var så otrevlig att katten flyttade?

• Rollergirl
    viseversa skrev 2012-10-13 23:46:24 följande:
    Varför snackar du om din sambo i alla trådar?

Ja, vi vet att du har en sambo, ja, vi vet att han är snygg enligt dig, ja, vi vet att han hellre äter bajs än är otrogen.

Shit, spänn av och inse att du är en egen individ.  Skål
    A real SanSan fan!

• Anonym (palle)

Tvärtom Jag tänker på kattens bästa och älskar katter. Det vore bättre att matte eller husse bantande om det händer igen. Nu har ju katten bara 8 liv kvar , Händer det ofta dör ju katten.

Svar på tråden Hjälp! Jag satte mig på katten! :(