• Anonym

    Hjälp behöver familjehem!

    Jag trivs inte hemma och vill ha ett familjehem. Jag och min mamma bråkar nästan hela tiden, det känns inte bra att vi hela tiden går runt och hatar varandra. Jag vill inte prata med henne för vi har inte en så bra relation.. det skulle bara kännas konstigt. Jag vill ha en familj som jag känner bryr sig om mig, jag vet att mina föreldrar älskar mig och bryr sig om mig men jag trivs liksom bara inte med dom. Jag kan aldrig se min mamma och bli glad, vill inte ha det så. Har haft det så här i ca. 2 år nu, är snart 13.

    Om det är möjligt, kan man få  ett familjehem som inte är i samma kommun/län typ? Jag bor i skogen, på en liten plats i småland, går alltid runt och är deppig för det händer ingenting och jag hatar den här platsen, vill bara bort här ifrån!! Finns det en chans att man kan få en familj att bo hos i typ stockholm eller göteborg?    

    Men vill som sagt inte prata med min mamma, vill inte gå till soc heller vet inte hur sånt där funkar.. Finns det ingen sida på nätet som jobbar med familjehem och sånt, nån som man kan meila??

    Börjar nästan gråta nu när jag skriver det här, det verkar kanske inte så jobbigt som det är i verkligheten.. Gråter varje dag, hatar mig själv för ..ja jag vet inte egentligen? Hatar min familj, hatar allt      Det finns inget som gör mig glad här

  • Svar på tråden Hjälp behöver familjehem!
Svar på tråden Hjälp behöver familjehem!