• Anonym (skönt?)

Förstärker i initimpiercing (kappan) njutningen?

Jag har under flera år varit nyfiken på att pierca klitoriskappan med en vertikal piercing. Det som gör mig tveksam är rädslan för att man ska ha sönder nervtrådar eller så som skulle leda till en minskad känsel. Men jag vet faktiskt inget om riskerna egentligen.

Min anledning till att jag är intresserad av piercingen är strikt sexuell. Jag har ingen direkt vilja att ha en intimpiercing om det nu inte gör att det blir ännu lättare att få orgasm och förbättrar hur det känns.

Så, ni med intimpiercings, vad är er erfarenhet?

• Svar på tråden Förstärker i initimpiercing (kappan) njutningen?
  • Anonym (Piercad!)

Chansen att ha sönder nervtrådar osv är väldigt liten om du går till en professionell piercare. Fördelen med en sådan piercing är att den ena kulan på piercingsmycket sitter direkt på klitoris, vilket för många ökar känslan. 

• Anonym (skönt?)
    Anonym (Piercad!) skrev 2012-10-14 22:18:30 följande:
    Chansen att ha sönder nervtrådar osv är väldigt liten om du går till en professionell piercare. Fördelen med en sådan piercing är att den ena kulan på piercingsmycket sitter direkt på klitoris, vilket för många ökar känslan. 
    Ah, det låter ju väldigt bra! Man blir inte "härdad" efter ett tag då så att det slutar ha den effekten?
  • Anonym (Meow)

Både ja och nej, säger jag. Är väl skönt när jag själv pillar och "gnuggar" kulan mot klitoris. Men annars märker jag inte av den alls, inte ens när jag har sex med min sambo.

• lyckligmamma87

Jag älskar min piercing allt har blivit 100 gg skönare.... Men vet dom som har förlorat känseln osv.... Medans en annan kan knappt cykla om man sitter på ett vist sätt för då kommer en :).... Men sen beror det oxå på killen o hur man har sex. Först nu ja njuter o får orgasm alså först när ja träffa min sambo :) innan va det bara vibrator som gav mig orgasm... O inte alla som passar i set heller så tänk på det oxå :)

• Bedhead

Jag har haft min i många år och tycler definitivt att den förstärker njutningen. Eller så här, när jag tar bort den blir det tråkigare.

It´s better to have loved and lost than to live with a fucking psycho for the rest of your life
  • lyckligmamma87

Skaffa min när ja va 17 o är 25 snart 26...... O 20 min efter fl sätte ja i min igen o tog ur den när ja va öppen 6 cm asg

• Anonym (skönt?)
    lyckligmamma87 skrev 2012-10-15 13:13:15 följande:
    Jag älskar min piercing allt har blivit 100 gg skönare.... Men vet dom som har förlorat känseln osv.... Medans en annan kan knappt cykla om man sitter på ett vist sätt för då kommer en :).... Men sen beror det oxå på killen o hur man har sex. Först nu ja njuter o får orgasm alså först när ja träffa min sambo :) innan va det bara vibrator som gav mig orgasm... O inte alla som passar i set heller så tänk på det oxå :)

Vilken variant har du? Horisontell eller vertikal? Och vilken typ av smycke har du?

Är inte själva piercingtillfället hemskt besvärande?
  • Anonym (skönt?)
    Bedhead skrev 2012-10-15 13:19:58 följande:
    Jag har haft min i många år och tycler definitivt att den förstärker njutningen. Eller så här, när jag tar bort den blir det tråkigare.

Hur ser det ut när man tar bort den då? Syns själva "hålet"?
  • CookieKaka

Jag älskar min och har haft den i flera år! Har en vertikal bananbarbell i kappan. Är dock lite orolig nu inför förlossningen hur jag ska göra och om det kommer växa igen lika snabbt som i tungan när man tar ut den.

Jag tyckte inte alls att det var jobbigt eller gjorde speciellt ont att göra den. det obehagliga var när han skulle sätta dit "mottagarröret" under kappkanten. Gjorde inte heller ont men var en obehaglig känsla. sticket var mest oj aj är det redan klart?!

• Mithra
    CookieKaka skrev 2012-10-15 14:22:54 följande:
    Jag älskar min och har haft den i flera år! Har en vertikal bananbarbell i kappan. Är dock lite orolig nu inför förlossningen hur jag ska göra och om det kommer växa igen lika snabbt som i tungan när man tar ut den.

Jag tyckte inte alls att det var jobbigt eller gjorde speciellt ont att göra den. det obehagliga var när han skulle sätta dit "mottagarröret" under kappkanten. Gjorde inte heller ont men var en obehaglig känsla. sticket var mest oj aj är det redan klart?!
    Jag startade en tråd om just den frågan, förlossning med intimpiercing och där har jag fått svar från åtminstone två som lät den sitta i under förlossning. Ingen som hade sagt någonting, allt hade gått bra så jag kommer låta min sitta i Skrattande

Kan även tillägga att det är jag som är Anonym (Meow) .. vet egentligen inte varför jag var anonym haha.
Svar på tråden Förstärker i initimpiercing (kappan) njutningen?