• Anonym (skönt?)

Förstärker i initimpiercing (kappan) njutningen?

Jag har under flera år varit nyfiken på att pierca klitoriskappan med en vertikal piercing. Det som gör mig tveksam är rädslan för att man ska ha sönder nervtrådar eller så som skulle leda till en minskad känsel. Men jag vet faktiskt inget om riskerna egentligen.

Min anledning till att jag är intresserad av piercingen är strikt sexuell. Jag har ingen direkt vilja att ha en intimpiercing om det nu inte gör att det blir ännu lättare att få orgasm och förbättrar hur det känns.

Så, ni med intimpiercings, vad är er erfarenhet?

• Svar på tråden Förstärker i initimpiercing (kappan) njutningen?
  • lyckligmamma87

Jag fick inte ha i min under vaginal fl humm

• lyckligmamma87

Ne för mig va det en skön o häftig känsla när ja gjorde alla mina 3 :) men har bara 1 kvar ler

Jag har stav med kullor

Som ligger mot klitoris :)

• Mithra
    lyckligmamma87 skrev 2012-10-15 15:04:06 följande:
    Jag fick inte ha i min under vaginal fl humm
    Säger man att man har en piercing så kanske dom ber en ta ut dom, men säger man ingenting så kan dom ju inget göra? Drömmer
  • Mannen44

Har inte vart med nån tjej som har piercing i sitt kön, men har sett bilder å det ser läckert ut måste jag säga.
    Är det sen mer njutning så är det väl kanon, win win liksom

• Bedhead
    Anonym (skönt?) skrev 2012-10-15 14:15:02 följande:

Hur ser det ut när man tar bort den då? Syns själva "hålet"?
    Nej.
    It´s better to have loved and lost than to live with a fucking psycho for the rest of your life
  • lyckligmamma87

Jag sa inget utan dom såg den när dom skulle kolla hur mycket öppen ja va osv då s dom att ja skulle ta ur dom osv..... Alla andra hade ja kvar förutom brösten o intim osv

• Mithra
    lyckligmamma87 skrev 2012-10-15 17:06:21 följande:
    Jag sa inget utan dom såg den när dom skulle kolla hur mycket öppen ja va osv då s dom att ja skulle ta ur dom osv..... Alla andra hade ja kvar förutom brösten o intim osv
    Hmm, knasigt. Jag vill inte ta ur min då det är obehagligt att sätta tillbaka och tänker inte göra en ny då det kostar skjortan och gjorde ont. Så dom får allt dras med att jag har den nu när jag hört att flera har fött med piercingen i Solig

Sorry TS för trådkapningen!
  • Anonym (skönt?)
    Mithra skrev 2012-10-15 17:28:40 följande:
    Hmm, knasigt. Jag vill inte ta ur min då det är obehagligt att sätta tillbaka och tänker inte göra en ny då det kostar skjortan och gjorde ont. Så dom får allt dras med att jag har den nu när jag hört att flera har fött med piercingen i Solig

Sorry TS för trådkapningen!
    Haha, lugnt!!
  • Trust me

Jag tycker den minskar min njutning och har hon en stjärna känns den ibland.

Jag vill dig bara väl, lita på mig.
  • Söker

Jag har en ring (horisontellt) och den ökade känslan och möjligheten att få orgasm markant. Och då hade jag inte spec svårt att få det innan heller. Har haft den i drygt tio år nu och är väldigt nöjd! ;)

• Anonym
    Söker skrev 2012-10-16 02:22:57 följande:
    Jag har en ring (horisontellt) och den ökade känslan och möjligheten att få orgasm markant. Och då hade jag inte spec svårt att få det innan heller. Har haft den i drygt tio år nu och är väldigt nöjd! ;)
Svar på tråden Förstärker i initimpiercing (kappan) njutningen?