• längtar85

    Första barnet Bf runt 14 juni i Småland, någon mer?

    Första barnet Bf runt 14 juni i Småland, någon mer? Jag och min sambon har försökt få barn i 1 år & 2 månader. Nu har vi äntligen lyckats!

  • Svar på tråden Första barnet Bf runt 14 juni i Småland, någon mer?
  • Zanzaa

    Jag bor i Kalmar, och har bf den 4 juni! Vart bor ni andra? :) Har varit på första ul med KUB test, spännande och overkligt att se någon sprattla i magen på mig.
    Första barnet som ni kanske förstod där :D

    Längtar så!!

  • Valborgs

    Mönsterås här, så inte så långt från dig Zanzaa :)
    Härligt med ul, känns mer verkligt när man sett krabaten :) allt såg bra ut hoppas jag? Vi ska in till Kalmar på torsdag för vårt, lite nervöst..

    Hur gamla är ni? Själv är jag 32.

  • Zanzaa
    Valborgs skrev 2012-11-25 16:35:04 följande:
    Mönsterås här, så inte så långt från dig Zanzaa :)
    Härligt med ul, känns mer verkligt när man sett krabaten :) allt såg bra ut hoppas jag? Vi ska in till Kalmar på torsdag för vårt, lite nervöst..

    Hur gamla är ni? Själv är jag 32.
    Nej det va ju nära då! Ja det såg bra ut! Häftig känsla!! Nu börjar även illamående och halsbränna släppa lite, *pepparpeppar* så det är skönt. Nu kan man börja njuta lite mer. :)

    Både jag och min sambo är 24.. Fyller 25 nästa år. Men det va ditt tredje barn nu va? Vad har du sen innan? Tjej/pojk? :)
  • Locas

    Bor i Vetlanda å är 22 år :)
    Ska till BM på inskrivning imorgon,men räknat från sista mensens första dag är jag i v 9+3 :)
    Illamåendet har i princip försvunnit !:D är om ja inte äter som de blir värre:p
    De värsta är ändå att ja tror ja redan fått foglossning,gör ont i ena skinkan/bäckenet när jag reser mig upp.helvete va de hugger till:s

  • Zanzaa
    Locas skrev 2012-11-25 19:11:08 följande:
    Bor i Vetlanda å är 22 år :)
    Ska till BM på inskrivning imorgon,men räknat från sista mensens första dag är jag i v 9+3 :)
    Illamåendet har i princip försvunnit !:D är om ja inte äter som de blir värre:p
    De värsta är ändå att ja tror ja redan fått foglossning,gör ont i ena skinkan/bäckenet när jag reser mig upp.helvete va de hugger till:s
    Det har jag också känt i höfter och bäckene + rygg! Men har problem med min rygg sedan innan så är nog därför. Härligt, Vetlanda är ju inte så långt borta.. Då är det dags att boka första ul snart med då! :D
  • Locas

    ZANZAA

    ah de är ganska nära!:) min styvsyster bor till å med i Kalmar ;p
    Ah ja hoppas bara de inte är så här heeela graviditeten,får ja nog lämna bort hunden tidigare än planerat:( (liten hund så mycket böjande vid promenad etc)
    Ja å jag längtar såååå !:D ska bli helt underbart å få se han/hon :D

Svar på tråden Första barnet Bf runt 14 juni i Småland, någon mer?