• Locas

Första barnet Bf runt 14 juni i Småland, någon mer?

Enligt app uträkning,27 juni,första barnet :)

• Locas

Bor i Vetlanda å är 22 år :)
    Ska till BM på inskrivning imorgon,men räknat från sista mensens första dag är jag i v 9+3 :)
    Illamåendet har i princip försvunnit !:D är om ja inte äter som de blir värre:p
    De värsta är ändå att ja tror ja redan fått foglossning,gör ont i ena skinkan/bäckenet när jag reser mig upp.helvete va de hugger till:s

• Locas

ZANZAA

ah de är ganska nära!:) min styvsyster bor till å med i Kalmar ;p
    Ah ja hoppas bara de inte är så här heeela graviditeten,får ja nog lämna bort hunden tidigare än planerat:( (liten hund så mycket böjande vid promenad etc)
    Ja å jag längtar såååå !:D ska bli helt underbart å få se han/hon :D

• Locas

Jorå.mamma kan ha henne,är mer jag som är blödig å kommer sakna henne :p är en Jack Russell :)
    Japp,minns inte exakt var i Kalmar dock haha :p
    Världen är allt mindre än man tror!:)
    Yes de är första barnet för mig och första barnbarnet/syskonbarnet i familjen :)

Åh :D men alltså ja har fått för mig man bara kommer se hjärtat ? Eller ser de ut som en bebis redan?;p

Kub är de man kollar efter Downs syndrom va?
    Hur gör ni om det visar stor risk ?
    Är jätte rädd att de ska ha skadat barnet att ja rökte fram tills ja visste :(

• Locas

Japp men energiska ;)
    Nä ja gör detta själv..berättade för pappan när ja fick veta förra veckan,han försökte tjata sig till att ja ska göra abort och sen dess har jag ej hört av honom alls..
    Men hans förlust :)

Ååh Gud nu längtar ja bara ännu mer till ul ;)
    Ja det är klart de är ett liv !
    Men ja hade nog haft himla dåligt samvete om de va påverkat pga något jag ätit/druckit eller gjort (som rökningen) :/

• Locas

Jag försöker iaf :)
    Som ja sa till pappan,ja kan inte döda ett fullt friskt liv bara för ditt liv inte ska förändras:)

Det är ju jätte bra!:)

Men Gud va man oroar sig nu för missfall å dylikt ? Eller är jag den enda? Haha!:p
    Inte haft blödningar eller något som pekar på de men nu är man så inställd på att ha kvar de så skulle verkligen bli sorgligt om de inte blev så:(
    Kommer säkerligen bli värsta kycklingmorsan oxå haha :)

• Locas

Nä precis,och abort är faktist väldigt hemskt å gå igenom oxh något man ångrar resten av livet:( men man ångrar aldrig ett barn ;)

Hua,ja man kommer nog aldrig slappna av förrän man får hålla i de,å då kommer all annan oro :p

Usch! Ja hade nog fått total panik om ja hade börjat blöda :/ men skönt att bm kunde konstatera en bebis iaf!:)
    Ja ska på inskrivning på onsdag som sagt,längtar!:D
    Vilken vecka är du i?:)

• Locas

Åh grattis då!
    Haha då va de som me mig,använde preventivmedel å hade bara sex 2 gånger inom loppet av en månad:)
    Då kan man bara tolka det som att det är meningen :D
    På torsdag går jag in i vecka 11 ( 10+0 ) :)
    Räknat från sista mensens första dag :)
    Känns som ja upptäckte de så sent men har man minipiller har man ju ingen/oregelbunden mens :p

• Locas

Tack för uppmuntran! :)
    Man får helt enkelt hoppas på de allra bästa!
    Som sagt,skulle ju få grym ångest om man orsakade något pga vad man själv valt liksom :/

• Locas

:)
    Å hoppas du slipper mer blödningar å allt går bra för dig med!:)

• Locas

Jag kommer nog inte kunna hålla mig ifrån å kolla,så jäkla nyfiken !:)

Svar på tråden Första barnet Bf runt 14 juni i Småland, någon mer?