Vad önskar du att din BM på MVC gör för dig?
Har en helt fantastisk BM och var på inskrivning i fredags, tredje grav och samma BM framför allt känner jag att hon är engagerad och har koll. Hon känns personlig och inger ett förtroende. Vid min första grav fick jag en total Sfinkter ruptur och detta har hon återkopplat till både vid förra grav och denna för att försäkra sig om att allt bra och att jag känns ok för det som hände.
Vid förra grav hade jag hemsk foglossning från v 11 med kryckor och sjukskriven från v20. Hon stöttade mig genom hela grav, ordnande med läkarkontakter och igångsättning v 37 pga av smärtan!
Inför denna grav hade vi kontakt ang risken för foglossning igen, direkt när jag ringde och sa att jag var gravid ordnade hon ett bälte, tid till sjukgymnast och en TENS att hämta nästa vecka när jag går in i andra trimestern.
Hon var tydlig med att nästa träff är i mars men att vid minsta oro eller fråga så ringer jag direkt!
Känns som en hyllningstext till min BM och det kanske är vad det är men hon får mig att känna mig trygg och det gör hela grav lättare!!
Hoppas det var till någon hjälp!