• zaza1985

The Baking Soda-Test = veta könet?

The Baking Soda-Test har ja läst att många gör och har även själv provat det, någon mera som har gjort det? som vet EXAKT hur man ska göra och de har visat rätt på kön? enligt mig ska de ju vara en pojke men vet ej om man har gjort korrekt, någon som vill dela med sig för detta har stämt på väldigt många berätta hur ni gjorde och om det stämde en kul grej under graviditeten

• Svar på tråden The Baking Soda-Test = veta könet?
  • StarStruck

Jag har gjort det och det stämde, det var en tjej men kommer inte riktigt ihåg hur man gör:P

• Topcom

Man tar en pastkopp och lägger i lika många delar urin som bikarbonat, sedan ser man om det bubblar eller ej:) Bubbel ska tyda på kille och stilla urin ska tyda på tjej. Man ska inte blanda själv utan bara låta de två substanserna mötas.

Resultatet visade fel för mig, ska jag också nämna :P 

• Yoshii

Mitt visade på Flicka och Rul visade flicka. sen får vi se om det är en flicka när den väl tittar ut

• zaza1985
    Yoshii skrev 2012-10-15 16:30:08 följande:
    Mitt visade på Flicka och Rul visade flicka. sen får vi se om det är en flicka när den väl tittar ut
    gjorde du samma som TOPCOM ovanför kommentaren skrev? men vilken vecka och exakt när på dagen ska man gör det?
  • Yoshii

Åh minns inte exakt hur jag gjorde Men det var ju något sånt iaf.
    Jag gjorde det någon vecka innan Rul. Så man ska väl göra det runt den tiden för att vara säker på att det ger "utslag" på könshormonerna. Men om det stämmer vet  jag inte riktigt

• sweetbird

Stämde på mig . Bubblade över och det är en pojke i min mage :) har sett hans "paket" på skärmen 3 gånger . Utan tvekan en pojke.

• Nicolew

Gud vad roligt, det måste jag testa. Tror inte ett dugg på sånna här test som ska visa kön men det är ändå kul om det skulle stämma! 

• zaza1985
    Nicolew skrev 2012-10-15 16:59:42 följande:
    Gud vad roligt, det måste jag testa. Tror inte ett dugg på sånna här test som ska visa kön men det är ändå kul om det skulle stämma! 
    a ja blev också nyfiken på detta då de har visat att det har stämt på väldigt många men sen är de väl om man gör de på rätt sätt också

• zaza1985

jag gjorde detta test i vecka 14 tror ja de va de visa pojke 2 gånger pyste som bara den men ja rörde om lite också, sen gjorde ja de i vecka 15  visa flicka en gång rörde också men hände inte så mycket då sen gjorde ja detta i vecka 19 pyste inget igen... hur ska jag tolka detta?? ytan blev liiite vit men pyste inget sista gången så på mig har de visat pojke och flicka och något av de finns de ju i magen haha men frågan vilket test stämde? gjorde de på morgon urin innan ja åt eller drack något

Svar på tråden The Baking Soda-Test = veta könet?