Glamour! (The Bold And The Beutiful)
Vill också se Glamour, mycket bättre än Våra bästa år.
Vill också se Glamour, mycket bättre än Våra bästa år.
Yippie!
Jag har för mig att Brooke började stöta på Thorne igen. Amber håller på att försöka ta reda på vad som hände, när hon blev nerdrogad, för att lappa ihop förhållandet med Rick igen. Barnvaktens mamma är den galna Sheila, som försöker sabba mellan Rick och Amber. De övriga familjemedlemmarna hade inget speciellt för sig. Stämmer det?
Missade förstås båda avsnitten idag, var ju på föreläsning... fast å andra sidan var det ruskigt kul!!
Snyggast tjej och kille: Brooke och nuvarande Thorne... *mums* (förut tyckte jag Ridge). Första Rick var snygg, varför bytte de ut honom?... *mutter*
Thorne hörde när Brooke stod och pratade med sin dotters man (kommer inte ihåg vad karln heter). Brooke försökte få honom att bli ihop med Amber, för att familjen skulle bli av med honom, och drog parallellen med att hon själv hade Ridge som "soul mate" och menade på att Amber var *hans* motsvarighet.
Det hörde Thorne (stod utanför Brookes dörr på kontoret) och tog *bums* ut skilsmässa.
Sen vet jag inte hur det gick till (missade några avsnitt), men Brooke fick ihop det med dotterns man...
Erica är dotter till läkaren som behandlade hennes mamma Sheila. Jag kommer inte ihåg vad han heter just nu. Dr. James Warwick kanske?
Sheila är den biologiska mamman, vad jag minns. Hon bytte namn på både sig själv och dottern. Hon hette Mary, när hon var liten, eller Margareth.
Jag har missat hela veckan, vad har hänt?