• Wimsey

Låt mig kika i din kundvagn/kundkorg!

Censurera inget, berätta exakt vad du handlade senast du var i mataffären! Antingen har du ett kvitto eller också kommer du ihåg fritt ur minnet!

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2012-10-16 09:25
    Om du vill får du berätta vilka fördomar de andras inköp väcker också!
  • Svar på tråden Låt mig kika i din kundvagn/kundkorg!
  • Wimsey

Själv köpte jag senast ett paket gröna linser och ett knippe lök.

• PollyPolly

Mjölk
    glass
    juice
    lösviktsgodis
    Bullar

... ja, jag var sötsugen haha! Farligt att skicka sin gravida sambo att köpa mjölk efter jobbet ;)     

• Flaminia

Jag köpte senast mandariner, päron, gröna bönor, paprika, sallad, vindruvor, flera sorters ost, lax, basilika, ägg och bröd. Det är i alla fall det jag kommer ihåg.

• Wimsey
    PollyPolly skrev 2012-10-16 09:27:57 följande:

Mjölk
    glass
    juice
    lösviktsgodis
    Bullar

... ja, jag var sötsugen haha! Farligt att skicka sin gravida sambo att köpa mjölk efter jobbet ;)     

Haha, ja det låter onekligen så

Och om du inte hade sagt att du var gravid hade jag gissat "gravid, förkyld eller tentaplugg!"
  • Voluptuous Shalimar

Oh, haha, vad roligt! Handlade igår och skulle bara ha mjölk och smör men råkade hamna framför amerikanska hyllan så det blev även: 

Swiss Miss French Vanilla
    Pop Tarts
    Angel Delight
    caesardressing och ranchdressing
    cheddar cheese with jalapeno (ostsås med chili).

Just det, en förpackning kvarg med chilismak också.  

Haha, sånt här köper jag verkligen varje gång jag handlar... eller inte...  

• Waldo

Salt, paprika krydda, lax, vanlijyoghyrt, fryst fruktblandning, trosskydd, mineralvatten

• Lena

Grädde, ägg, romsås, festis och faketatueringar

• Wimsey
    Flaminia skrev 2012-10-16 09:30:04 följande:
    Jag köpte senast mandariner, päron, gröna bönor, paprika, sallad, vindruvor, flera sorters ost, lax, basilika, ägg och bröd. Det är i alla fall det jag kommer ihåg.
    Åh, det låter som en mycket trevlig kundvagn!
  • GosisMamman

Jösses.. Sist jag handlade var månadshandlingen, 2 km långt kvitto, ska jag dra allt? *s*

Svar på tråden Låt mig kika i din kundvagn/kundkorg!