Nyfiken på tjejer
Jag vill också dela med mig hur det ligger till för mig. Jag är inte bi (tror jag) och har aldrig tänkt tanken ens. Visst, ha sex med en tjej eller hångel har jag fantiserat om, men bara som en "rolig" grej och för att jag är nyfiken. Jag älskar män, verkligen, och i dag har jag träffat en man och det känns bra.
Men nu till saken; hon jobbar som polis och en kväll, efter att vi jobbat tillsammans, fick jag skjuts i radiobilen till stan för att jag sedan skulle ta mig hemåt. Hon frågar om jag vill följa med till ett ställe som skulle gå snabbt, eftersom hon är "sällskapssjuk", sa hon. Jag svarade ja, och vi begav oss. Under den korta resan till stället pratade vi om en djup och allvarlig händelse som hon fått erfara, och jag förstod att detta säger hon inte hur som helst. Det är en sak man håller lite för sig själv, speciellt som stolt polis och man vill inte alltid visa sig sårbar. På väg tillbaka efter att vi var till det där "stället", pratade vi lite till och hon berättade bland annat att hon hade en kille förut men det tog slut. Det var inget märkvärdigt och varken jag eller hon visade tydliga anspelningar på något annat, vad det nu skulle vara. Men jag trivdes med henne och jag blev lite smått nervös, jag har ingen aning om varför. Jag har träffat henne tidigare genom jobb och jag tycker att hon är extra snäll mot just Mig. Jag råkade även träffa på henne för inte så länge sedan, då hon var i tjänst och jag privat, och både jag och hon blev överraskade över att se varann, eftersom det var ett tag sedan innan. Jag ville krama henne egentligen, men det hade bara varit olämpligt och konstigt.
Grejen är att jag vill se henne, och jag tänker på henne ofta. Jag tänker det ni andra beskriver, att jag är nyfiken på hur hon ser ut naken, hur hon smakar, hur det hade varit att hångla upp henne våldsamt - allt. Hjärtat klappar till lite extra, och det känns konstigt men ändå naturligt. Jag kan inte riktigt avgöra om jag känner "såhär" för att hon är trevlig och söt, eller om jag på allvar skulle kunna utveckla känslor eller liknande för henne. Jag förstår inte varför jag vill träffa henne igen och undrar när jag kommer att göra det, men det är så det är det...
Märkligt...