• Dang it

Vi väntar fjärde pojken!

Döm om vår förvåning när vi var på UL igår. En fjärde pojke dolde sig i min mage! Nu blir det fjärde lilla grabben som är beräknad till 14 februari.

Några fler som har många av samma kön? Hur reagerade er omgivning? För oss blev det "Nej, ni skulle ju få en flicka nu ju!" Jag bara häpnar, fyra killar är ju precis lika häftigt som tre killar och en tjej.

Ville skriva av mig lite också:)

• Svar på tråden Vi väntar fjärde pojken!
  • Chridhe

Va kul! Grattis! Vet flera par med triss i tjejer, och några med triss i pojkar. Men de jag känner med fyra barn har blandade kullar..(och en gammal klasskompis med en halvbror och sex systrar!)

• Hannish

Triss i grabbar är bra, men fyrtal är bättre
    Grattis!

En vän till mig fick sin fjärde son för ett halvår sen ungefär. Klart att en och annan i bekantskapskretsen sa "hoppas det blir en tjej nu då...", men min kompis är ju bara överlycklig, hon har fått fyra friska underbara kids. Folk reagerar väl alltid på allt möjligt, själv har jag en kille och två tjejer, och jag upplevde ibland när vi bara hade två barn att en del tyckte att "nu räcker det väl, ni har ju en av var"... som om det var ett kön man skaffade och inte ett till barn. Men vad vore vår familj utan alla tre barn   

• Oneesan

Jag har "bara" triss i tjejer men känner mig också nöjd och glad över vad jag har. Men visst har folk påpekat att vi nog måste försöka igen för att få en son, men jag är så pass luttrad vid det här laget att jag inte bryr mig.

Arigato
  • Enniie

grattis! Här kom fjärde pojken för 6 veckor sedan. Jag trodde faktiskt att det skulle bli motsatta könet denna gång, men icke.

• Superbia

Fick min fjärde pojk för en månad sedan. Den här gången valde vi att inte ta reda på kön innan, för vi ville ha en gång då det fick bli en överraskning. Är lite trött på andras kommentarer om att det på något sätt skulle vara synd om oss att vi bara har pojkar, det har hänt mer än en gång. Eller "Men nu hoppas ni väl ändå på en tös?". Nej, jag hoppades inget annat än att det skulle vara ett friskt barn (om man nu får säga så).

♥ Morten & Vidar 091029 ♥ Knut 110531 ♥ Agaton 120919 ♥
  • Superbia

Eller jo, lite hoppades jag på en tös eftersom det hade blivit lättare att bestämma ett namn. Men nu löste det sig ändå tillslut, vi fick bara använda hjärnan lite extra Flört

♥ Morten & Vidar 091029 ♥ Knut 110531 ♥ Agaton 120919 ♥
  • Challe N

Hur går det för dig har du fått din pojke?

• Dang it

Hej igen! Var ett tag sen man skrev tråden:) Nej, här är vi inne på övertid +1 idag. Trodde aldrig jag skulle gå över då de andra tre är födda före BF. Men denna grabb ligger högt upp och inte fixerad.

Har fått göra hinnsvepning idag, så nu hoppas vi:) Fick ett försök förra veckan också, men då fick hon inte tag i tappen. Dock var den kortad, mjuk och lite öppen kunde BM känna.

Men nu var det öppet för fingret och gick som sagt att få tag på den.

• Challe N

Vad lustigt för jag hade också bf igår, har fått de andra tidigare och väntar fjärde barnet. ;) men vi har tre flickor hemma så det var ju tvärtom ;) hade aldrig trott jag skulle gå över heller eftersom man inte gjort det innan..

Svar på tråden Vi väntar fjärde pojken!