• MrC

Hur gör ni män för att uppvakta/ göra något romantiskt för er flickvän?

Nu har jag iofs ingen flickvän, men när jag hade brukade jag t.ex. fixa goda middagar, frukost på sängen, göra fruktdrinkar, fixa bubbelbad med tända ljus, massage, blommor, resor, ostbricka, raka hennes mus, godis, städa, viska erotiska och sensuella saker i hennes öra, skriva meddelanden på lappar som jag lämnade på ställen där bara hon hittade dem, skicka blommor till hennes arbetsplats, ge henne en tatuering (som hon ville ha självklart), bjuda på bio, göra hennes barn lyckliga, osv osv.

Allt fungerar självklart inte på alla kvinnor.
    Det finns säkert listor på saker man kan göra. Googla?

• MrC
    Anonym (A) skrev 2012-10-17 10:04:04 följande:

Wow, Det låter iaf som att du vet hur man gör :))
    Jag skulle bli överlycklig om han bara (min sambo) någon gång tog initiativet till laga en god middag med vin och levande ljus så jag för en gångs skull kunde få koppla av och känna mig lite uppvaktad så :)

Jag trodde jag visste, men hon sa att hon inte förstod vad hon gjort för att förtjäna det.
    Vi hade uppdelningen att jag alltid lagade maten och hon diskade. Jag hatar att diska och hon hatade att laga mat....
    Anonym (samma här) skrev 2012-10-17 15:02:25 följande:
    Kör själv på samma grej. Funkar dock inte för att hålla hennes kännslor vid liv.
    Mycket märkligt, jag är tydligen för snäll antar jag..

Tillägg till ovan;
    När min sambo är bakis brukar jag baka scones och servera frukost på sängen, sätta på sex and the city boxen och dra iväg barnen till naturhistoriska museet. När hon fått i sig lite mat och vakna upp i lugn och ro istället för barnskrik så brukar hon ha svarat med att steka pannkakor innan vi är hemma igen...      
    Jag var nog lite för snäll också, det fick jag sota för känns det som.
    Problemet är att om man är FÖR snäll, för generös och romantisk tror de att de själva inte gör tillräckligt och blir deprimerade för det. Det finns alltså gränser för hur snäll, romantisk och generös man kan vara. Fundera på det...

Är du för bra i sängen får hon prestationsångest också.
    Kvinnor får lätt prestationsångest har jag märkt.
  • MrC
    Anonym (samma här) skrev 2012-10-17 23:54:37 följande:

HAHA, på pricken, bara det att hos oss så är jag dålig i sängen och får prestationsångesten.
    Lite så vi jobbar, få den andra att känna skuld Tungan ute 
    *ssshhh* Nu ska vi inte avslöja för många hemligheter här... Flört
Svar på tråden Hur gör ni män för att uppvakta/ göra något romantiskt för er flickvän?