Berätta din historia om din strid. Upplys dom som inte vill tro att din sanning existerar!
Jag mår illa när jag läser era inlägg. Blir så illa till mods. Iam du känner igen min historia eller snarare mitt liv. Du brukar säga det i trådar där jag skriver. Det är en lång historia, jag orkar inte gå in i detalj kan bara kort säga att min man samt bonus har också farit illa pga biomamman. Hon ljuger och folk tror på henne. Vid sista tvisten hade vi både sms och mailbevis, hon hade begått umgängessabotage men får ändå igenom vad hon stridit om i elva år. Vet inte hur många gånger hon sagt och skrivit att min man endast vill ha barnet hos sig av princip skäl. Vi är enligt henne fullkomligt dumma i huvudet och hon har bett min man att googla på diverse pskykiska sjukdomar då det enligt henne står mycket av den diagnos, min man gör mig sjuk osv till mig har hon skickat hotbrev och sagt flertal gånger att hon aldrig kommer att acceptera mig och att det är sorgligt att jag kämpar om att vara bonusmamma. hon har under rättegång sagt att bonus inte har kompisar att vi bor ödsligt. inget av detta är sant o man kan inte låta bli Att förvånas att människan väljer att i onödan styra sin bil hit. Hon kan lämna grejor, brev osv Då borde man inte tycka att vägen hit är speciellt lång. nu har det gått så lång tid med elände så sist hon var här o lämnade något trots att hon visste att ingen mer än jag och bonus syskon var hemma gick jag in på toan. Hon ringde inte ens på dörren utan droppade saken utanför. en sak hon lätt hade kunnat lugnat sig med att lämna eller skickat med bonus. dessa jävla kvinnor som inte inser hur de själva är. De är enligt mig farliga. Varför ser inte myndigheterna igenom dessa?