Inlägg från: lyckligtjej |Visa alla inlägg
  • lyckligtjej

Hittade tomma tablettaskar i min dotters rum..

Läs mitt inlägg vad det krävs för dos

• lyckligtjej

Vi måste vara livsfarliga inom vårt jobb som litar på utb o läkare som lär upp oss !
    Det står lika på all medicin på FASS om vad man ska göra om man tagit mera än rekommenderad mängd

• lyckligtjej

Tycker ni ska ringa en läkare imorgon o läsa upp denna tråden

• lyckligtjej

Jösses , ni vet inte vad ni pratar om !

• lyckligtjej

Tror inte dom var så farliga då TS var kontakt med sjukvård o dom ansåg att det inte var ett livshotande tillstånd för då har dom skickat en ambulans ! Klart slut från mig !

• lyckligtjej

Inte direkt dödligt har jag sagt ! Vissa här hävdar att hon dör om nån minut av det !

• lyckligtjej

I tråden finns inlägg där det skrivs ring nu innan hon dör o liknande o det är det jag hakade upp mig på , skador på sikt har jag aldrig pratat om ! O alkohol o Alvedon har jag sagt tidigare att är livsfarligt ihop i stor mängd

• lyckligtjej

O i det inlägget skrev jag oxå att försöka få dottern att tala om om hon verkligen har tagit dom !

• lyckligtjej

Varningssingnal så mamma ska reagera ? Hon kan ha haft dom på sitt rum sen tidigare ? Hon kan ha gömt tabletterna ? Spolat ner dom ? Mamman har varit med förr o tog det lugnt vilket är det bästa , o mamman känner sin dotter !

• lyckligtjej

Läskunnighet är inte vissas starka sida ! Alvedon har en lugnande effekt sa jag , vilka ämnen som är i är totalt ointressant !
    Sen fattar jag inte varför ni fortsätter hålla på när ni vet att TS lugnt o stilla tog en transport in till sjukhus , lite taskigt mot TS att fortsätta mala på ! Starta en egen tråd om detta om ni ska fortsätta !

• lyckligtjej

Läs vad jag skrivit ! Sluta dra egna slutsatser ! Nu räcker det !!

• lyckligtjej

Det är just att nån skrev att hon kunde dö när som helst mm som jag reagerade på men folk drar dina egna slutsatser, att hon tagit dom att hon är död på toaletten mm ! Har precis suttit på möte med min chef o visat detta o tänkte att jag inte fått lära mig rätt men handlanden är korrekt av TS o det jag skrev fattade han på det sätt jag menade ! Lämnar denna tråden o detta forum idag då jag insett att det är ren o skär mobbing här ! Tack för att ni fick mig att må dåligt o tack till chefen som fick mig att må skapligt igen !

• lyckligtjej

Jag har aldrig sagt hur länge TS skulle vänta jag rådde henne att ta det lite lugnt o försöka prata med henne för att få fram om hon tagit dom o hur många , det gör inte saken bättre för en 15 åring om man tvingar sig in med yxa o tvingar sig på henne mm det kan ta Max 30 min att försöka lugna henne

• lyckligtjej

Jag skrev så igår kväll/inatt

• lyckligtjej

Jag skrev inte att hon inte skulle åka in heller , hon skrev själv att hon skulle ringa !

• lyckligtjej

Du dör inte av 20 Alvedon man dör av ev leverskador i efterhand

• lyckligtjej

Det tar minst ett dygn innan leverskador börjar visa sig o det är långdragen tid innan du dör av det !
    Men då länge ni inte läser vad jag skriver o bara tolkar detta på erat sätt så är det ingen idé att jag svarar !
    Jag är nöjd med mitt möte idag o att jag fått bekräftat att jag inte gjorde fel av en överläkare !

Svar på tråden Hittade tomma tablettaskar i min dotters rum..