Fördriva tiden
Ja någon ruvare som vill fördriva tiden med mig! Har TD runt den 29/10...
Fick insatt ett litet embryo i söndags... min första ivf... men gud vad tiden går sakta... någon mer som väntar?
Ja någon ruvare som vill fördriva tiden med mig! Har TD runt den 29/10...
Fick insatt ett litet embryo i söndags... min första ivf... men gud vad tiden går sakta... någon mer som väntar?
halloj. jag kan behöva fördriva tiden. :) Är på rd 10 idag och har td 26/10. Lite molvärk, annars inga symptom.
Du då?
*vinkar* hej Jag gör er gärna sällskap. Har TD 1/11. liwa: Har du tjuvtestat än?!
Än har jag inga symptom :-/
Hej, ruvdag 9 idag och testdag 1/11. Tiden står still!! Har molande "mensvärk" till och från sen ett par dagar. Har en dotter som är gjort via Ivf 2012, bet på första försöket. Är dock mer nervös denna gång :/
2010 ska det stå, sorry! :)
hej tsm och explosive
tjuvtestade dag 6 och fick inte en tillstymmelse till pluss. Men det är ju rätt tidigt så gav inte upp hoppet helt.
Förrän idag - då jag började blöda. Så nu är min ruvning över för denna gång. Hoppet ligger till de 3 jag har kvar i frysen.
lycka till till er andra!
nämen hej på er... jag hade nästan gett upp denna tråd!
men vad kul med flera här!
Inga vidare tecken här heller, måste dock upp minst en gång varje natt och kissa... då håller blåsan på att sprängas...
liwa: Usch vad jobbigt! Aldrig kul när det inte går vägen... Och inte nog med att det är jobbigt, nej då ska man juh ha mens på det. Tur att ni har några kvar Vi har inga kvar i frysen, men jag ruvar just nu på våra två sista..
Jag är på ruvardag 7 idag men denna dagen är ju snart slut så dag 8 imorgon.
Har testdag med blodprov på torsdag och då är det ruvardag 11
Jag känner inga graviditetssymptom alls förutom ont i magen och illamående men det beror på andra saker.
Inget blod heller.
Vår första IVF och vi har tyvärr inget i frysen...
Jag tjuvtestade idag på RD 10 och fick ett plus, inte det absolut starkaste men ett absolut plus iaf! :D drömde mardrömmar att det hela sket sig hela natten så var tvungen att tjuvtesta! Nu är det bara hålla alla tummar och tår att det sitter och är där för att stanna.
Tusen tusen lycka till till alla er andra!! â¤
Grattis Xplosive! Och stor lycka till till er som ruvar.
Nu ska jag mentalt försöka ladda om för försök nr 6.